نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۴ حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به‌نسل قبل این گوشی خواهد داشت

جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدید فاش شده از گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ نشان می‌دهد حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بیرونی این گوشی تاشو، نسبت به مدل قبلی آن، کم‌تر خواهد بود.
تبلیغات

انتظار می‌رود نسل چهارم گوشی تاشو گلکسی زدفولد سامسونگ در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) رسماً رونمایی شود. گفته می‌شود نسبت نمایشگر بیرونی این محصول از ۲۴٫۵:۹ به ۲۳:۹ تغییر خواهد کرد. علاوه‌براین، تصویری که Ice Universe به‌اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای روشی برای کاهش حاشیه‌های نمایشگر بیرونی این محصول پیدا کرده است.

در تصویر زیر به‌ترتیب از بالا به پایین، نمای بالای نمایشگر گوشی‌های تاشو Vivo X Fold، گلکسی زد فولد ۴ جدید و گلکسی زد فولد ۳ را مشاهده می‌کنید. با توجه به این عکس، حاشیه‌ی افقی و عمودی نسل بعدی گوشی تاشو پرچم‌دار سامسونگ نسبت به مدل قبلی آن باریک‌تر خواهد بود.

مقایسه نمایشگر بیرونی زد فولد ۳ و فولد ۴ و ویوو X Fold

نکته‌ی دیگر درمورد تصویر فاش شده از مقایسه‌ی حاشیه‌ی نمایشگر بیرونی گوشی‌های تاشو سامسونگ این است که لولای مدل جدید به‌میزان درخورتوجهی فشرده‌تر به‌نظر می‌رسد. شایعات حاکی از آن است که لولای جدید بازطراحی شده‌ی این دستگاه، فضای کم‌تری را اشغال خواهد کرد.

استفاده از نسبت تصویر جدید در گلکسی زد فولد ۴ که در رندرهای این محصول قابل مشاهده است، فضای بیشتری را دراختیار کاربر قرار خواهد داد و همچنین دسترسی به بخش‌های بالایی نمایشگر را آسان‌تر خواهد کرد.

مقایسه نمایشگر بیرونی فولد ۳ و فولد ۴ سامسونگ

به‌نوشته‌ی GSMArena، ابعاد نمایشگر داخلی زد فولد ۴ سامسونگ نیز به شکل مربع نزدیک‌تر می‌شود؛ زیرا نسبت تصویر آن از ۶٫۲۵:۵ به ۶:۵ تغییر خواهد کرد. غول فناوری کره‌ی جنوبی تاکنون چند تیزر از رویداد آنپکد پیش‌رو منتشر کرده است و انتظار داریم به‌زودی تأییدیه‌های شایعات مرتبط با لولای جدید و تغییرات نمایشگر این محصول را دریافت کنیم.

درحال‌حاضر امکان رزرو گلکسی زد فولد ۴ برای مشتریان ایالات متحده فراهم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات