نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً با امکان انتخاب میان هزار رنگ‌بندی مختلف عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود مدل سفارشی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ امکان انتخاب بیش از هزار ترکیب‌ رنگ را دراختیار خریداران این محصول قرار خواهد داد.
تبلیغات

گلکسی زد فلیپ ۴ می‌خواهد ظاهر مدرن را به‌همراه تکنولوژی سطح‌بالا ارائه دهد. زد فلیپ دقیقاً مثل موتورولا Razr و سایر دستگاه‌های تاشو با فرم‌فکتور مشابه است و بر جنبه‌های زیباشناختی و همچنین منحصر‌به‌فرد بودن خود تأکید زیادی دارد.

کاربران به‌طور فزاینده‌ای گوشی‌های تاشو را راهی برای بیان خاص بودن خود میان تعداد بسیار زیادی از گوشی‌های معمولی می‌دانند که همگی شبیه صفحه‌های شیشه‌ای و آلومینیومی هستند. همچنین گاهی بدنه‌ی پشتی شفاف گوشی‌ها با نوارهای LED مزین شده که نمونه‌ی آن Nothing Phone 1 است، اما بیشتر گوشی‌های هوشمند ازجمله آیفون‌های اپل و دستگاه‌های اندرویدی، از طرح کلی یکسانی بهره می‌برند.

گلکسی زد فلیپ ۴ سفارشی

گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ می‌تواند برخی جنبه‌های زیبایی‌شناسی خود را با ارائه‌ی امکان سفارشی‌سازی رنگ‌بندی بدنه‌ی آن، به کاربران واگذار می‌کند. به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، این مدل به کاربران اجازه می‌دهد رنگ‌های خاص موردنظر خود را برای هریک از پنل‌های پشتی دستگاه انتخاب کنند و به‌همین دلیل خریداران قادر خواهند بود تا دستگاه را با رنگ‌بندی مخصوص خود سفارش دهند.

شایان‌ ذکر است قبلاً شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی سفارشی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز بوده‌ایم، اما این مدل به‌طور محدود در گزینه‌های رنگی بسیار کم‌یاب به‌فروش رسید و دسترسی به آن آسان نبود. درواقع مشتریان می‌توانستند از ۴۹ ترکیب رنگی موجود یکی را برای زد فلیپ ۳ خود انتخاب کنند. غول فناوری کره‌ای این‌بار به کاربران اجازه خواهد داد حداکثر ۳۰ رنگ برای هریک از پنل‌های پشتی نسل بعدی زد فلیپ انتخاب کنند که با در نظر گرفتن رنگ فریم، امکان انتخاب بیش از هزار طرح رنگی سفارشی را دردسترس مشتریان این دستگاه قرار خواهد داد.

رنگبندی گلکسی زد فلیپ ۴ سفارشی

بی‌شک عرضه‌ی نسخه‌ی سفارشی گلکسی زد فلیپ ۴ جذاب به‌نظر می‌رسد. این گزارش براساس توییت مرموزی است که سامسونگ حساب رسمی خود منتشر و در آن به رویداد آنپکد اشاره کرده است. این شرکت تصویری با ۳۰ نمونه‌ی رنگی منتشر کرده است و به‌همین دلیل می‌توان گفت این نمونه‌ها، درواقع گزینه‌های رنگی خواهند بود که کاربران هنگام خرید نسخه‌ی سفارشی این گوشی تاشو می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات