گلکسی A04s 5G سامسونگ احتمالاً با برچسب قیمت ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلار معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید سامسونگ موسوم به گلکسی A04s 5G در هفته‌های آینده با دوربین پشتی سه‌گانه و قیمت حدود ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلار معرفی خواهد شد.
تبلیغات

قیمت گوشی هوشمند گلکسی A04s 5G سامسونگ در هند فاش شد و ظاهراً این گوشی برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت. شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای قصد دارد به‌زودی این محصول را در بازار هند عرضه کند. گفتی است این دستگاه یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های 5G در کشور هند خواهد بود. به‌هرحال، جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نیست.

اولین‌ رندرهای رسمی گلکسی A04s 5G در ماه آوریل منتشر شد و حالا قیمت این محصول برای بازار هند دردسترس قرار گرفته است و به‌زودی در این کشور عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود سامسونگ در هفته‌های آینده این گوشی را روانه‌ی بازار هند کند.

این احتمال هم وجود دارد که مدل 4G گلکسی A04s درکنار مدل 5G آن رونمایی شود که هر دو در کشور هند ساخته می‌شوند. غول فناوری کره‌ای این دو گوشی را در بازارهای جهانی نیز خواهد فروخت. طبق پیش‌بینی‌ها، مدل 4G و 5G این محصول پایین‌رده در ماه آگوست یا سپتامبر دردسترس مشتریان هندی قرار خواهد گرفت.

نمایشگر و پنل پشتی گلکسی A04s سامسونگ مشکی رندر فاش شده

به‌نوشته‌ی Gizchina، پنل پشتی گلکسی A04s از جنس پلی‌کربات خواهد بود. این دستگاه از دوربین سه‌گانه، حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در لبه‌ی کناری، نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح HD پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه USB C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره خواهد برد.

گفته می‌شود نسخه‌ی 4G این گوشی به تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ مجهز خواهد شد. درنهایت، قیمت مدل 5G گلکسی A04s در هند احتمالاً بین ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلار خواهد بود. درحاضر‌حاضر، سایر مشخصات اصلی گلکسی A04s دردسترس نیستند؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک‌ترشدن به تاریخ معرفی رسمی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن منشتر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات