کریس ایوانز بار دیگر از نبود دکمه هوم در آیفون ۱۲ پرو انتقاد کرد

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کریس ایوانز در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد از نبود دکمه‌ی هوم در آیفون ۱۲ پرو و وزن بالای این گوشی هوشمند رضایت ندارد.
تبلیغات

چندی پیش خبری منتشر شد که به تغییر گوشی هوشمند یکی از بازیگران هالییودی اشاره داشت. کریس ایوانز پستی در اینستاگرام و توییتر منتشر کرد تا اعلام کند پس از سال‌ها کار با گوشی آیفون 6s، از آن خداحافظی کرده است. وی حالا پس از چند هفته می‌گوید همچنان آیفون قدیمی سبک خود و دکمه‌ی هوم آن را به دستگاه جدیدش ترجیح می‌دهد.

موضوع آیفون جدید ایوانز در جریان مصاحبه‌ی وی با Collider طی تور مطبوعاتی فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری The Gray Man نتفلیکس، به کارگردانی برادران روسو، مطرح شد. او در این فیلم با رایان گاسلینگ هم‌بازی شده است.

ورج می‌گوید کریس ایوانز از وزن بالای آیفون جدید خود نیز شکایت داشت. مانند افراد بسیار دیگری که با گوشی‌های بزرگ‌ و سنگین امروزی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، این بازیگر نیز پایین آیفون خود را با انگشت کوچک نگه می‌دارد و وزن بالای آن برای او مشکل ایجاد کرده است.

براساس گزارش Collider، ایوانز تأیید کرد گوشی جدیدش آیفون ۱۲ است و با بررسی دوربین‌ها مشخص شد این دستگاه به سری پرو تعلق دارد. قبلاً عده‌ای با بررسی تصویر منتشرشده توسط او در اینستاگرام حدس زده بودند کریس ایوانز آیفون ۱۳ پرو در دست دارد.

به نظر نمی‌رسد روزی اپل دکمه محبوب خود را بازگرداند؛ اما می‌توانید از AssistiveTouch برای اضافه کردن دکمه هوم مجازی نرم‌افزاری استفاده کنید و آن را در هر نقطه از صفحه‌نمایش خود قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات