کریس ایوانز بازیگر معروف هالیوودی پس از سال‌ها با آیفون 6s اپل خداحافظی کرد

شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در فیلم‌های مارول، می‌گوید تاکنون مشغول استفاده از گوشی آیفون 6s بوده است. او سرانجام تصمیم گرفت گوشی همراه خود را عوض کند.
تبلیغات

کریس ایوانز، بازیگر معروف هالییودی، به‌تازگی پستی در اینستاگرام و توییتر منتشر کرده است تا پس از سال‌ها سرانجام با گوشی آیفون 6s خود خداحافظی کند. ایوانز در پست جدید خود گفته دلش برای دکمه‌ی هوم پرچم‌دار ۲۰۱۵ اپل تنگ می‌شود.

تصویری که توسط ایوانز منتشر شده نشان می‌دهد که او احتمالاً گوشی خود را به آیفون ۱۳ پرو ارتقا داده است. در بخش دیدگاه‌های پست اینستاگرامی کریس ایوانز، اکتاویا اسپنسر (بازیگر فیلم Hidden Figures) نیز گفته که اخیراً گوشی خود را به دستگاهی بدون دکمه‌ی هوم تغییر داده است.

پست اینستاگرام کریس ایوانز برای خداحافظی با گوشی آیفون 6s اپل

آیفون 6s اپل به هنگام عرضه به بازار بسیار محبوب شد و حتی شماری از کارشناسان باور دارند که این دستگاه بهترین گوشی ساخته‌شده توسط اپل به‌حساب می‌آید. هم‌اکنون در ایران نیز تعداد زیادی از علاقه‌مندان به اکوسیستم اپل مشغول استفاده از آیفون 6s هستند و این گوشی در بازار معامله می‌شود.

اپل اعلام کرده است که با انتشار سیستم‌عامل iOS 16 سرانجام به پشتیبانی نرم‌افزاری از آیفون 6s خاتمه می‌دهد. این گوشی محبوب هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کرد.

کریس ایوانز در سال ۲۰۲۰ در یکی از سریال‌های سرویس Apple TV حضور پیدا کرد. جیسون سودیکیس، ستاره‌ی سریال Ted Lasso سرویس Apple TV،‌ مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفت اپل به رایگان هدفون ایرپاد مکس را به او اعطا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات