ویدیوی کالبدشکافی Nothing Phone 1 بلندگوی ماژولار و سایر قطعات داخلی آن را نشان می‌دهد

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کانال یوتیوب Dave2D، کالبدشکافی ساده‌ای از گوشی هوشمند Nothing Phone 1 انجام داده است که ما را با برخی قطعات و اجزای داخلی این دستگاه بیشتر آشنا می‌کند.
تبلیغات

پس از ماه‌ها شایعه و گزارش، Nothing سرانجام اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد؛ دستگاهی که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد و قابلیت‌های نرم‌افزار جالبی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. Nothing Phone 1 به‌دلیل ظاهر پرزرق‌وبرق و پشت شفاف آن، نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بازار، متمایز است. اگرچه با توجه به طراحی شفاف این دستگاه، بخشی از قطعات داخلی آن قابل مشاهده است، اما یک یوتیوبر کنجکاو، این محصول را کالبدشکافی کرده تا جزئيات بیشتری از اجزای داخلی آن به‌دست آورد.

کانال یوتیوب Dave2D گوشی Nothing Phone 1 را کالبدشکافی کرده است. در این ویدئو کلیدی در بدنه‌ی پشتی دستگاه مشاهده می‌شود که کنجاوی این یوتیوبر را برای باز کردن آن برانگیخته است. درحالی‌که این ویدئو، کالبدشکافی رسمی محسوب نمی‌شود، اما هدف آن نشان دادن قطعات و اجزای داخلی دستگاه است. توجه داشته باشید در این ویدئو، قطعات دستگاه به‌طور کامل از بدنه‌ی آن جدا نمی‌شود و فقط بخش پشتی به‌همراه چند قطعه داخلی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، فرایند جداسازی قطعات Nothing Phone 1 با گرم کردن قسمت پشتی آغاز می‌شود. Dave2D سپس از ابزارهای خود برای باز کردن قاب پشتی شفاف بهره می‌برد. پس از باز شدن گوشی، توجه وی به کلیدی که کنجکاوی او را برانگیخته بود معطوف می‌شود تا از کارکرد آن مطلع شود، اما در کمال تعجب، این قطعه یک سوئیچ نبود. در ادامه‌ی ویدئو مشخص می‌شود که این دستگاه از بلندگویی بهره می‌برد که به‌نوعی ماژولار است و ازطریق پین‌های Pogo به‌ سایر اجزای گوشی متصل می‌شود.

شما می‌توانید با تماشای ویدئو Dave2D، این کالبدشکافی ساده را مرور کنید. قطعاً مشاهده‌ی این‌ که Nothing پشت گوشی را چگونه طراحی کرده، جالب به‌نظر می‌رسد. البته زیر بخش سفید‌رنگ پشتی دستگاه مثل سایر گوشی‌های هوشمند بازار است. به‌هرحال با دیدن این محصول می‌توان دریافت که افزودن پرسپکتیو به طراحی آن، چگونه باعث می‌شود کاملاً منحصر‌به‌فرد به‌نظر برسد.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات