ردمی K50S Pro احتمالاً با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 8+ Gen1 معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید به‌نظر می‌رسد ردمی K50S Pro با تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8+ Gen1، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ردمی دو گوشی K50S و K50S Pro را در چین معرفی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد ردمی K50S Pro احتمالاً به‌عنوان اولین گوشی این برند با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. اکنون اطلاعات جدید فاش‌شده بار دیگر تأیید می‌کند که این دستگاه از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

افشاگر معروف چینی DigitalChatStation مشخصات کلیدی گوشی‌ پرچم‌دار بعدی ردمی را به‌اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی این لودهنده، گوشی رده‌بالای بعدی ردمی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین وی اشاره کرده که این محصول از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و بدین‌ترتیب انتظار می‌رود اولین گوشی چینی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به‌زودی معرفی شود.

گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و 12S اولترا همگی با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 معرفی شدند و به‌همین‌دلیل بعید است که این شرکت گوشی دیگری با نام تجاری شیائومی و با این پردازنده رونمایی کند.

به گزارش Gizmochina، بازارهای جهانی به‌جای سری شیائومی 12S، سری شیائومی 12T را با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 دریافت خواهند کرد و مدل‌های 12T و 12T Pro در چین احتمالاً با نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S Pro عرضه خواهند شد.

اطلاعات فاش شده‌ی قبل نیز حاکی از آن است که شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که این نشان می‌دهد ردمی K50S Pro در چین با همین دوربین دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. با توجه به آنچه گفته شد، مشخصات فاش‌شده به‌احتمال زیاد مربوط به ردمی K50S Pro است.

Redmi K50S Pro قبلاً تأییدیه‌ی 3C را هم دریافت کرده است و به‌همین‌دلیل امکان دارد در ماه آگوست و به‌همراه ردمی K50S به‌طور رسمی در چین رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات