شیائومی ظاهراً به‌زودی سری 12T و 12S را روانه بازارهای جهانی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود تعدادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو در پایگاه داده EEC مشاهده شده‌اند که به‌زودی روانه بازار جهانی می‌شوند.
تبلیغات

به‌گزارش gadgets360، سری 12T و سری 12S شیائومی در پایگاه داده EEC مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد این گوشی‌ها احتمالاً به‌زودی راهی بازارهای جهانی خواهند شد. شیائومی قبلاً سری Xiaomi 12S را در چین معرفی کرده و اخیراً شایعات زیادی درباره‌ی سری گوشی‌های هوشمند Xiaomi 12T منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود قدرت سخت‌افزاری این سری را جدیدترین تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 تأمین کند.

طبق گزارش Rootmygalaxy، فهرست بزرگی از گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو در وب‌سایت EEC مشاهده شده که نشان می‌دهد به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. این فهرست نشان می‌دهد که شماره مدل گوشی‌ها دارای پیشوند 22 است که گفته می‌شود به سال عرضه مربوط می‌شود و پسوندها برای مناطقی هستند که "I" مخفف هند است. در کل پنج گوشی وجود دارد که پسوند "I" دارند. این گزارش همچنین می‌افزاید که شیائومی شاید به‌زودی شیائومی ۱۲ تی، شیائومی ۱۲ تی پرو، شیائومی ۱۲ تی پرو هایپر شارژ و شیائومی ۱۲ اس را در بازارهای جهانی عرضه کند.

گفتنی است که این شرکت چینی اخیراً سری 12S شامل Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12S Pro و Xiaomi 12S را در چین عرضه کرده و همه‌ی آن‌ها از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام استفاده می‌کنند. براساس شایعات، دقیقاً مانند سری ۱۲ اس شیائومی، گوشی‌های سری ۱۲ تی این شرکت نیز از جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام بهره خواهند برد.

فهرست گواهی EEC همچنین شماره مدل گوشی‌های هوشمندی را نشان می‌دهد که براساس گزارش‌ها به سری ردمی K50S تعلق دارند. سری ردمی K50S قبلاً در Mi Code دیده شده بود. گفته می‌شود که هر دو گوشی ردمی K50S و K50S پرو به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات