گوشی رول‌شدنی ال‌جی معروف به LG Rollable Phone در ویدئویی دیده شد

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی رول‌شدنی ال‌جی که قابلیت افزایش اندازه‌ی نمایشگر را با امکان عریض‌شدن برای کاربر فراهم می‌کند، در ویدئویی مشاهده شد.
تبلیغات

شرکت ال‌جی قبل‌ از خروج از صنعت گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) سرنخ‌هایی از طراحی یک گوشی رول شدنی به‌جا گذاشت و اکنون براساس گزارش سی‌نت، ظاهراً گوشی رولبل ال‌جی در ویدئویی دیده شده است.

شرکت کره‌ای ال‌جی یک سال است که از صنعت تولید گوشی هوشمند خارج شده؛ اما پیش‌ از خروج رازی بزرگ از خود برجای گذاشت: گوشی رول‌شدنی‌ای که در رویداد CES 2021 تیزری از آن را به‌نمایش گذاشت. اکنون ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که نمونه‌ی تولیدشده‌ی واقعی این گوشی را نشان می‌دهد.

گوشی رولبل ال‌جی نخستین‌بار در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در رویداد CES 2021 به‌نمایش درآمد و نشان می‌داد که نمایشگر گوشی به‌آرامی عریض می‌شود. عریض‌شدن نمایشگر آن‌قدر روان و بدون اشکال بود که حس جلوه‌های ویژه منتقل می‌شد. با‌این‌حال، این نامی است که در خبرگزاری‌ها برای این گوشی حدس زده‌اند.

گوشی رولبل ال‌جی که در ویدئو یوتیوب دیده می‌شود، کاملاً واقعی به‌نظر می‌رسد و انگار صفحه‌نمایش نیز به فرمان‌های لمسی پاسخ می‌دهد. علاوه‌براین، انعکاس محیط در تصاویر ویدئو همان‌طورکه کارشناسان اشاره می‌کنند، احتمال واقعی‌بودن ویدئو را بیش‌از پیش قوّت می‌بخشند.

دانلود

با‌این‌همه، هنوز سخت است که درباره‌ی میزان کاربردی‌بودن این نسخه از گوشی رولبل ال‌جی صحبت کنیم؛ زیرا این ویدئو ممکن است فقط نمونه‌ای اولیه از محصول را با نمایشگر فعال نشان دهد یا می‌تواند نسخه‌ای آماده برای بازار باشد.

در این ویدئو می‌توان دید که در پشت گوشی رولبل ال‌جی سه دوربین به‌همراه یک فلش تعبیه شده‌اند؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها استفاده نمی‌شوند. افزون‌براین، نرم‌افزار خاصی نیز به‌جز صفحه‌ی اصلی مشاهده نمی‌شود. با‌‌‌توجه‌‌‌‌‌به اینکه ال‌جی احتمالاً قصد داشته است گوشی رول‌شدنی خود را در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) معرفی کند، این ویدئو نزدیک‌ترین نمونه‌ی محصول به نسخه‌ی نهایی را نشان می‌دهد. گفتنی است که تا زمان نگارش این مقاله، ال‌جی هنوز پاسخی به پرسش‌های رسمی خبرگزاری‌ها نداده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی امکان بازگشت پرقدرت ال‌جی با نوآوری گوشی رول‌شدنی به بازار موبایل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات