تصاویر جدید گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 لولای بازطراحی‌شده آن را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر و ویدئو جدیدی از گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از لولای بازطراحی‌شده و نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری درمقایسه‌با نسل قبل بهره خواهد برد.
تبلیغات

در ماه‌های گذشته، گزارش‌های مختلفی از گوشی تاشو Moto Razr 2022 موتورولا منتشر شده است. این دستگاه با نام رمز Maven شناخته می‌شود و اکنون عکس‌های جدیدی که Lenovo Mobile China GM به‌اشتراک گذاشته است، ویژگی‌های طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.

تصویر اول گوشی را در حالت باز نشان می‌دهد و می‌توان مشاهده کرد که گوشه‌های آن گردتر و حاشیه‌ی پایین نمایشگر آن درمقایسه‌با دو مدل قبلی باریک‌تر است. ویدئو جداگانه‌ای نیز در ویبو پست شده است که نگاهی اجمالی به طراحی گوشی و عناصر اصلی آن مثل نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر از نسل قبل و تنظیمات جدید دوربین دوگانه و لولای بازطراحی‌شده را ارائه می‌دهد.

به‌گزارش GAMArena، گوشی تاشو Moto Razr 2022 از صفحه‌نمایش تاشو ۶٫۷ اینچی P-OLED با مکانیزم لولای کاملاً جدید و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نمایشگر بیرونی این دستگاه به ۳ اینچ افزایش یابد؛ درحالی‌که سیستم دوربین دوگانه‌ی دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی Moto Razr 2022
گوشی Moto Razr 2022
گوشی Moto Razr 2022
گوشی Moto Razr 2022

علاوه‌براین، تأیید شده است که Moto Razr جدید از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد و طبق شایعات، قیمت مدل پایه‌ی آن در اروپا ۱,۱۴۹ یورو خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات