تصاویر جدیدی از نمونه اولیه‌ پیکسل ۷ پرو دیده شد

سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدید از نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۷ پرو، طراحی ظاهری این دستگاه و تفاوت ماژول دوربین آن را درمقایسه‌با پیکسل ۶ پرو نشان می‌دهد.
تبلیغات

نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گوگل احتمالاً در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. بااین‌حال، این شرکت قبلاً تصاویری از این محصولات به‌اشتراک گذاشت تا با سبک ظاهری آن‌ها بیشتر آشنا شویم. اکنون حساب کاربری Soulpee در توییتر تصاویر جدیدی از نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۷ پرو منتشر کرده است. لوگو گوگل روی بدنه‌ی پشتی این مدل دیده می‌شود و حتی نرم‌افزار آن تأیید می‌کند که این تصویر واقعاً به نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۷ پرو مربوط است.

حال سؤال این است که چگونه شخصی می‌تواند نمونه‌ی اولیه‌ای از پیکسل ۷ پرو دراختیار داشته باشد؟ طبق اعلام افشاگری که این عکس‌ها را به‌اشتراک گذاشته، این گوشی ازطریق مارکت فیسبوک برای دوست وی ارسال شده است. او می‌گوید دوست وی پیکسل ۶ پرو را سفارش داده و درعوض این مدل برای او ارسال شده است که البته این داستان واقعی به‌نظر نمی‌رسد. صرف‌نظر از این موضوع، ظاهراً این مدل نمونه‌ی اولیه‌ی واقعی از پیکسل ۷ پرو است؛ بنابراین، روشی دریافت آن اهمیت چندانی ندارد.

نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو
نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو
نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو

به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، در تصویر اول، پشت نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۷ پرو را به‌طورکامل می‌توان مشاهده کرد. تصویر دوم نیز اطلاعات دستگاه را نشان می‌دهد و کلماتی مثل Cheetah نشان‌دهنده‌ی نام رمز این گوشی است. درنهایت، تصویر سوم نشان‌دهنده‌ی نمونه‌ی اولیه‌ی پرچم‌دار آینده‌ی گوگل در قاب پیکسل ۶ پرو است.

همان‌طورکه می‌بینید، محل قرارگیری دوربین نسل بعدی پیکسل درمقایسه‌با مدل کنونی آن تفاوت دارد؛ ازاین‌رو، به‌احتمال زیاد نمی‌توانید از قاب محافظ پیکسل ۶ پرو برای پیکسل ۷ پرو استفاده کند. مثل همیشه انتظار می‌رود با نزدیک‌تر‌شدن به تاریخ معرفی رسمی سری پیکسل ۷ گوگل، شاهد انتظار گزارش‌های بیشتری درباره‌ی این گوشی‌ها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات