سری هواوی Nova 10 با تراشه Snapdragon 778 4G و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل معرفی شدند

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
هواوی با برگزاری رویدادی در چین Nova 10 و Nova 10 Pro را رونمایی کرد. این گوشی‌ها از تراشه‌ی Snapdragon 778 4G و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع تا ۱۰۰ وات بهره می‌برند.
تبلیغات

هواوی دو گوشی هوشمند جدید از خانواده‌ی Nova 10 به نام‌های Nova 10 و Nova 10 Pro را معرفی کرد. این گوشی‌ها به‌عنوان جانشین سری Nova 9 روانه‌ی بازار خواهند شد. ازجمله مشخصات مهم آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژ سریع تا ۱۰۰ وات اشاره کرد.

به‌گزارش Gizmochina، سری Nova 10 هواوی شامل دو نسخه‌ی استاندارد و پرو است و نسخه‌ی پایه‌ی آن با قیمت ۴۰۳ دلار دردسترس قرار خواهند گرفت. پیش‌فروش این گوشی‌ها از امروز و عرضه‌ی آن‌ها از ۸ جولای (۱۷ تیر) آغاز خواهد شد.

هواوی Nova 10

گوشی هوشمند Nova 10 هواوی از صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح Full HD (معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و نسبت تصویری ۲۰:۹ بهره می‌برد. قلپ تپنده‌‌ی گوشی‌ هوشمند یادشده تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای Snapdragon 778G 4G است و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند.

هواوی nova 10

Nova 10 از دوربین سه‌گانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که درکنار آن‌ها فلش LED نیز تعبیه شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۶۰ مگاپیکسلی است که برای برقراری تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

هواوی Nova 10

هواوی Nova 10 به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات مجهز شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز Harmony OS 2.0 است و برای امنیت از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. گفتنی است این دستگاه فقط با شبکه‌های 4G سازگار است.

هواوی Nova 10 Pro

هواوی nova 10 pro

گوشی هواوی Nova 10 Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس (معادل ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 778 4G، حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اشاره کرد.

هواوی Nova 10 Pro
هواوی Nova 10 Pro
هواوی Nova 10 Pro
هواوی Nova 10 Pro

گوشی‌ جدید Nova 10 Pro به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز و فلش LED نیز در کنار آن‌ها تعبیه شده است. نکته‌ی دیگر اینکه این دستگاه از دوربین سلفی دوگانه متشکل از دوربین ۶۰ مگاپیکسلی و دوربین پرتره‌ی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل Harmony OS 2.0 را اجرا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات