رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو دوربین بزرگ و نمایشگر آبشاری آن را به نمایش می‌گذارد

شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی از رندر مفهومی Huawei Mate 50 pro منتشر شده که ظاهر احتمالی این دستگاه را براساس شایعات و اطلاعات پیشین طراحی کرده است.
تبلیغات

سری میت ۵۰ پرچم‌دار بعدی هواوی است که با فناوری‌ها و ‌ویژگی‌های جدید عرضه خواهد شد. عموماً پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند اطلاعات مختلفی از آن‌ها فاش می‌شود و این بار نوبت به مدل پرو خانواده‌ی مذکور رسیده است.

ویدئویی از رندر مفهومی میت ۵۰ پرو در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. باید به این نکته‌ اشاره کرد که رندر مفهومی هواوی میت ۵۰ براساس اطلاعات افشا‌شده و گزارش‌های گذشته خلق شده و شرکت سازنده‌ی چینی طراحی آن را رسماً تأیید نکرده است. بیایید رندر مفهومی Huawei Mate 50 pro را بررسی کنیم.

ابتدا طراحی جلو دستگاه به‌چشم می‌خورد. نمایشگر آبشاری آن که در سمت چپ و راست خود انحنا دارد، توجه ما را جلب می‌کند. همچنین، ناچی درون نمایشگر دیده می‌شود که میزبانی دوربین سلفی را برعهده دارد. پنل پشتی دستگاه نیز در طرفین خود انحنا دارد که همراه با کلیدهای تنظیم صدا و پاور عالی به‌نظر می‌رسد.

قسمت پشتی گوشی هوشمند مذکور از سیستم دوربین عظیمی میزبانی می‌کند که طراحی دوحلقه‌ی آن به Huawei P50 Pro شباهت دارد. همچنین، سه لنز دیگر در سمت راست ماژول دیده می‌شود. علاوه‌براین، فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

 پنل پشتی و نمایشگر رندر مفهومی هواوی میت ۵۰ پرو به رنگ نقره ای

براساس اطلاعات پیشین، این پرچم‌دار از جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون قدرت می‌گیرد؛ البته ممکن است توانایی پشتیبانی از 5G را نداشته باشد. سری میت ۵۰ هواوی از چهار مدل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو، میت ۵۰ پرو پلاس و میت ۵۰ آر اس پورشه دیزاین تشکیل شده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود که این شرکت عرضه‌ی مدل پرو پلاس را لغو کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات