تصاویر قاب Mate 50 هواوی طراحی دایره‌ای دوربین این گوشی را نشان می‌دهند

سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری تصویر قاب میت ۵۰ را منتشر کرده که دوربین‌ها به‌همراه فلاش LED به صورت مربعی درون دایره‌ای بزرگ چیده شده‌اند.
تبلیغات

به‌گزارش هواوی‌سنترال، امروز تصویر قابی منتشر شده که شاید اولین نگاه به طراحی دوربین سری میت ۵۰ (Mate 50) هواوی باشد. با توجه به اطلاعاتی که توسط یکی از افشاگران معروف به‌ نام DigitalChatStation در ویبو (شبکه اجتماعی چینی مشابه توییتر) منتشر شده، طراحی پشتی سری میت ۵۰ آینده هواوی شامل دایره‌ای بزرگ متشکل از دوربین اصلی، فوق عریض و سنجش عمق با پشتیبانی از فلاش LED است.

به‌نظر می‌رسد هواوی چینش همه‌ی سیستم‌های سه دوربینه را به‌همراه فلاش LED به شکل مربعی شبیه به سری میت ۲۰ در نظر می‌گیرد. باوجوداین، اندازه‌ی دایره در مقایسه با آخرین نسل گوشی‌های سری میت هواوی از جمله سری میت ۴۰ بزرگ‌تر است.

نمای پشتی از قاب میت ۵۰ هواوی

در تصویر قاب، کلیدهای تنظیم صدا به همراه دکمه پاور نیز به‌چشم می‌خورد. در قسمت پایین، بریدگی‌هایی برای بلندگو و ورودی شارژ تعبیه شده است. با نگاهی به طراحی، می‌توان فهمید که قسمت عقب نیز لبه‌های خمیده در سمت چپ و راست دارد.

در سمت بالای گوشی، می‌توان دو سوراخ را نیز مشاهده کرد که می‌تواند مربوط به میکروفون ثانویه و فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) باشد. با نگاهی به طراحی قاب، می‌توان فهمید که این گوشی دارای همان طراحی دایره‌ای مشابه میت ۳۰ و سری میت ۴۰ است.

براساس گزارش قبلی، هواوی شاید مدل پرو پلاس را در سری میت ۵۰ حذف کند. اگر این موضوع رسماً تأیید شود، این شرکت به سراغ میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و ​​میت ۵۰ RS پورشه دیزاین خواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات