گلکسی XCover 6 Pro از اوایل جولای با قیمت ۵۹۹ دلار به‌بازار عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ رسماً تأیید کرد که گلکسی Xcover 6 Pro در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه از اوایل ماه جولای با قیمت ۵۹۹ دلار در اسپانیا آغاز خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی از گوشی مقاوم XCover 6 Pro رونمایی کرده است. البته این شرکت اطلاعات زیادی درمورد قیمت این محصول و اینکه در چه بازارهایی عرضه خواهد شد ارائه نداد. اکنون این شرکت تأیید کرده که گوشی مقاوم جدیدش در بازارهای بیشتری دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش SamMobile، سامسونگ اسپانیا امروز برچسب قیمت گلکسی XCover 6 Pro را تأیید کرد. این شرکت می‌گوید گوشی مقاوم جدید از ماه جولای با قیمت ۵۹۹ یورو در اسپانیا عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی Enterprise این محصول نیز ۶۰۹ یورو اعلام شده است.

مشخصات پردازنده Galaxy XCover 6 Pro

گلکسی XCover 6 Pro سامسونگ فقط در یک نسخه به‌فروش خواهد رسید؛ اما مشتریان می‌توانند مدل تک‌ سیم‌کارت یا دوسیم‌کارت آن را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

غول فناوری کره‌ای ابتدا قصد داشت XCover 6 Pro را فقط در بازارهای محدودی در اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه کند. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد نظر این شرکت تغییر کرده و در آینده قرار است این محصول در بازارهای بیشتری دردسترس قرار گیرد.

سامسونگ هیچ جزئیاتی دیگری درمورد گوشی مقاوم جدید خود ارائه نکرده است اما امکان دارد این دستگاه در بازار ایالات متحده نیز به‌فروش برسد. این درحالی است که XCover Pro 2020 در ایالات متحده عرضه شد و بنابراین منطقی است که XCover 6 Pro جدید نیز همین روند را دنبال کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات