پیکسل 7 پرو احتمالاً صفحه‌نمایش بسیار روشن‌تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت

شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی نشان می‌دهد صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو احتمالاً بسیار روشن‌تر از نسل قبلی خواهد بود که شاید به‌دلیل استفاده‌ی احتمالی گوشی از صفحه‌نمایش S6E3HC4 سامسونگ باشد.
تبلیغات

گوگل سری گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ را در کنفرانس توسعه‌دهندگانش در اردیبهشت‌ماه به‌نمایش گذاشت و قصد دارد آن‌ها را در سال جاری میلادی رسماً رونمایی و عرضه کند. به‌گزارش androidauthority، اکنون افشاگری خوش‌نام به‌نام میشال رحمان مشخصات گوشی را در توییترش به‌اشتراک گذاشته و می‌گوید که صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو احتمالاً در مقایسه با پیکسل ۶ پرو فعلی بسیار روشن‌تر خواهد بود.

رحمان این پیش‌بینی را براساس گزارش فاش‌شده‌ی پیکسل ۷ این هفته در Android Police اعلام کرد که مدعی شده بود این گوشی به صفحه‌نمایش S6E3HC4 سامسونگ مجهز خواهد شد. پیکسل ۶ پرو فعلی از پنل S6E3HC3 سامسونگ استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب، این گزارش مستقیماً در تضاد با افشای احتمالی دیگری از چند هفته پیش است که ادعا می‌کرد سری پیکسل ۷ فناوری صفحه‌نمایشی مشابه با سری پیکسل ۶ دارد.

درهرحال، رحمان می‌گوید که اگر افشای جدید صحت داشته باشد، روشنایی صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو باید در هر دو حالت روشنایی معمولی و روشنایی حداکثری در مقایسه با پیکسل ۶ پرو بیشتر باشد. درباره اینکه چقدر بالاتر خواهد بود، براساس برخی کدها، رحمان حدس می‌زند که حداکثر روشنایی معمولی پیکسل ۷ پرو ۶۰۰ نیت در مقایسه‌ی پیکسل ۶ پرو با حداکثر روشنایی معمولی ۵۰۰ نیت است.

در سطح روشنایی حداکثری، پیکسل ۷ پرو می‌تواند به ۱۰۰۰ نیت برسد، درحالی‌که این مقدار در پیکسل ۶ پرو تنها ۸۰۰ نیت است. البته، سطح روشنایی بالاتر روی صفحه‌نمایش می‌تواند بر عمر باتری پیکسل ۷ پرو تأثیر بگذارد؛ بنابراین باید ببینیم گوگل چه اقداماتی در این زمینه انجام می‌دهد.

ناگفته نماند که گوگل هیچ چیزی را درباره‌ی روشنایی یا فناوری صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو تأیید نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان صحت این موارد را رسماً تأیید کرد. باوجوداین، اگر درست باشد، می‌تواند خبر خوبی برای گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل باشد.

از طرفی دیگر، در گزارشی جزئیات هسته‌های CPU مورد استفاده‌ی تراشه GS201 پیکسل ۷ منتشر شده است. گفته می‌شود نسل دوم تراشه Tensor احتمالاً همچنان از طراحی هشت‌هسته‌ای (۲+۲+۴) که در اولین Tensor نیز دیده شده بود، استفاده می‌کند که در آن طراحی، چهار هسته پایین‌رده برای کارهای ساده، دو هسته سطح متوسط ​​و دو هسته پرقدرت وجود دارد که عمده‌ی کار را انجام می‌دهند.

هیچ جزئیاتی در رابطه با هسته‌های سطح متوسط ​​و بالای Tensor 2 دردسترس نیست؛ اما ادعا می‌شود که تراشه‌های سری Pixel 7 از همان هسته‌های Cortex A55 برای کارهای سطح پایین استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات