اپل احتمالا در تمامی مدل‌های آیفون 15 بریدگی نمایشگر را با حفره جایگزین می‌کند

جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل احتمالاً بریدگی نمایشگر را در خانواده‌ی آیفون ۱۵ به‌طور کامل حذف می‌کند و سراغ استفاده از ترکیب حفره‌ی دایره‌ای و حفره‌ی کپسولی می‌رود.
تبلیغات

با این‌که هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ زمان باقی است، به‌لطف افشاگران تقریباً همه‌چیز را درباره‌ی این دستگاه‌های هوشمند می‌دانیم. یک مؤسسه‌ی ناظر بر بازار به‌تازگی جزئیات اولیه‌ی آیفون 15 را نیز منتشر کرده؛ پیش‌تر گفته شده بود گوشی آیفون 15 پرو مکس احتمالاً دوربینی با مکانیسم پریسکوپی خواهد داشت و اکنون به مشخصات نمایشگر پرچم‌دار ۲۰۲۳ اپل نیز اشاره شده است.

پیش بینی Omdia از طراحی نمایشگر آیفون اپل تا سال ۲۰۲۴

براساس آنچه فون‌آرنا به‌نقل از گزارش جدید Omdia می‌نویسد، اپل قصد دارد از طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در گوشی‌های سال ۲۰۲۳ نیز استفاده کند. افشاگران می‌گویند اپل در این دو گوشی دو حفره‌ی دایره‌ای و بیضی‌شکل را جایگزین بریدگی (ناچ) نمایشگر می‌کند. آیفون 14 و آیفون ۱۴ پلاس (آیفون ۱۴ مکس) همچنان بریدگی نمایشگر خواهند داشت،‌ اما این بریدگی در آیفون 15 و آیفون 15 مکس استفاده نخواهد شد.

به ادعای Omdia، اپل ابعاد نمایشگر سه مدل از گوشی‌های سری آيفون را برای دومین سال متوالی تغییر نمی‌دهد. پیش‌بینی می‌شود آیفون 15 پرو دارای نمایشگر ۶٫۱۲ اینچ باشد و آیفون 15 مکس و آیفون 15 پرو مکس به ترتیب از نمایشگر ۶٫۶۸ اینچ و ۶٫۶۹ اینچ استفاده کنند. آیفون 13 پرو در حال حاضر نمایشگر ۶٫۰۶ اینچ دارد، اما ابعاد نمایشگر آیفون 14 پرو و آیفون 15 پرو اندکی افزایش می‌یابد و به ۶٫۱۲ اینچ می‌رسد.

به گفته‌ی Omdia اپل احتمالاً در گوشی‌های سری آیفون 16 برای اولین بار حسگرهای فیس ID را به زیر صفحه‌نمایش منتقل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات