گلکسی زد فلیپ 3 پس از ۴۱۸,۵۰۳ بار تاشدن رکورد قبلی خود را شکست

سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
براساس آزمون رسمی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳ توانسته بود ۲۰۰ هزار بار تا شود؛ اما ویدئویی جدید نشان می‌دهد که این تنها نیمی از توانایی گوشی مذکور است.
تبلیغات

سامسونگ برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی Z طرفداران زیادی دارند و تنها تاشدنی مقام دربرابر آب در دنیا هستند. طبق آزمایش رسمی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳ توانسته بود حداکثر ۲۰۰ هزار بار تاشدن را تحمل کند؛ اما آزمایش جدید نشان می‌دهد که قدرت گوشی بیش از این‌ها است.

به‌گزارش سم‌موبایل، یوتیوبر لهستانی، Mrkeybrd، آزمایش لولای گلکسی زد فلیپ ۳ را آغاز کرد و نتیجه‌ی نهایی درخورتوجه بود. این آزمون ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) آغاز شد و ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۴۰۱) به‌پایان رسید و ویدئو به‌صورت زنده پخش شد. گلکسی زد فلیپ ۳ قبل از اینکه باز یا بسته بماند، ۴۱۸,۵۰۳ بار تا شد. این گوشی نیز پس از آزمون تاشدن چندین‌بار به زمین نیز افتاد تا آزمایش شود.

افزون‌براین، یوتیوبر یادشده گلکسی زد فلیپ ۳ را در گردوغبار و خاک پوشاند و آن را در آب فرو برد تا مقاومتش را دربرابر آب آزمایش کند. دیدن اینکه گلکسی زد فلیپ ۳ واقعاً چه توانایی‌هایی دارد، بسیار چشمگیر است. باید توجه کرد که لولا پس از ۳۵۲ هزار بار تاشدن کمی شل و در بعضی مواقع به‌درستی تا نمی‌شد. در‌ادامه می‌توانید ویدئو مذکور را مشاهده کنید:

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات