مشخصات و زمان عرضه ردمی ۱۱ 5G شیائومی مشخص شد

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اقتصادی جدید شیائومی با پشتیبانی از فناوری 5G و نمایشگر مجهز به نرخ‌ نوسازی درخورتوجه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

احتمالاً یکی از دستگاه‌های اقتصادی موردانتظار شیائومی، یعنی ردمی ۱۱ 5G، ماه آینده معرفی شود. این اطلاعات را 91mobiles به‌همراه مشخصات کامل سخت‌افزاری فاش کرده است.

انتظار می‌رود ردمی ۱۱ 5G شیائومی به نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شود. قدرت پردازشی این دستگاه را تراشه‌ی Dimensity 700 تأمین خواهد کرد و با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی خواهد شد. ناگفته نماند برای ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی، شیار حافظه microSD نیز تعبیه خواهد شد.

نمای سه‌رخ ردمی ۱۰ شیائومی

ردمی ۱۰ شیائومی

در بخش دوربین، شیائومی برای این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی را در نظر گرفته که عملکرد سنسور دوم نامعلوم است. در پنل جلوی این گوشی هوشمند نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده خواهد شد.

91mobiles در‌ادامه گزارشش می‌گوید انرژی لازم برای کار با گوشی هوشمند جدید شیائومی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژر ۱۸ وات تأمین می‌کند که به‌عنوان گوشی اقتصادی مشخصات مناسبی است.

شیائومی احتمالاً مدل پایه‌ی دردانه اقتصادی خود مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را با قیمت ۱۹۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. این مشخصات برای جانشین ردمی ۱۰ بسیار رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی اقتصادی ردمی ۱۱ 5G شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات