سامسونگ شدت تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ را کاهش می‌دهد

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید فناوری Super Ultra Thin Glass در گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ مقاومت دربرابر خط‌وخش را نیز افزایش می‌دهد.
تبلیغات

مرداد ماه سال گذشته شاهد رونمایی از نسل سوم گوشی تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۳ بودیم و انتظار می‌رود تا در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ نسل جدید آن نیز معرفی شود. تاکنون اطلاعات بسیار کمی از گلکسی زد فولد ۴ منتشر شده اما به‌تازگی یکی از افشاگران مطرح دنیای موبایل صحبت‌هایی را درباره صفحه‌نمایش و پوشش سطح آن منتشر کرده است.

Ice Universe یکی از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی اطلاعاتی از نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده است. طبق این گزارش سامسونگ در نسل چهارم گوشی تاشو خود از نمایشگری با خط تاشدگی مرکزی سطحی‌تری بهره خواهد برد و تجربه کشیدن انگشت از قسمتی به قسمت دیگر بسیار روان‌تر خواهد بود. چنین تغییری قطعاً اتفاقی مهم خواهد بود و باید ببینیم که سامسونگ برای بهبود لولای دستگاه چه تغییراتی را تدارک دیده است.

درحقیقت به‌نظر می‌رسد نسل جدید Super Ultra Thin Glass دلیل اصلی کاهش تاخوردگی نمایشگر خواهد بود و علاوه‌براین افزایش مقاومت دربرابر خط‌وخش را نیز به‌دنبال خواهد داشت.

نمایشگر کاور گلسی زد فولد ۲ سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2

این افشاگر در ادامه به نسبت صفحه ۲۳:۹ صفحه‌نمایش خارجی و ۶:۵ نمایشگر داخلی نیز اشاره کرده است. از این رو در زد فولد ۴ با طراحی مربعی‌تری مواجه خواهیم بود. علاوه‌براین گلکسی زد فولد ۴ در قسمت طراحی دوربین نیز تغییراتی را شامل خواهد شد و کره‌ای‌ها احتمالاً از طراحی دوربین‌های گلکسی S22 اولترا در گوشی تاشو بعدی خود استفاده می‌کنند.

امید می‌رود تا سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد ۴ از گلکسی زد فلیپ ۴ نیز رونمایی کند و تغییرات اعلام‌شده توسط Ice Univerce برای مدل کوچک‌تر نیز اعمال شود. البته درباره زد فلیپ ۴ گفته شده که طراحی این مدل کمی متفاوت‌تر از نسل‌های پیشین خود خواهد بود ولی همچنان جزئیاتی دراین‌باره دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات