تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد 4 به طراحی بهبودیافته اشاره دارد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر مفهومی از گلکسی زد فولد ۴ نشان می‌دهد که حسگرهای دوربین آن مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌صورت جداگانه از بدنه بیرون زده‌اند.
تبلیغات

با توجه به اینکه سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را در سراسر جهان عرضه کرده است، تمام نگاه‌ها به شایعات مربوط به گوشی تاشوی آینده این شرکت معطوف شده است.

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۲

به‌گزارش سم‌موبایل، افشاگری به‌ نام WaqarKhanHD در توییتر تصاویر احتمالی مفهومی جدیدی با کیفیت بالا از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده است. اگر این تصاویر طرح نهایی گوشی تاشدنی آینده‌ی سامسونگ باشد، می‌توان گفت که این شرکت از طراحی دوربین پشتی شبیه به گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب هیچ جزیره دوربینی وجود نخواهد داشت و تمام حسگرهای دوربین به‌صورت جداگانه از بدنه بیرون زده‌اند.

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۳

این گوشی سامسونگ ظاهراً همچنان صفحه‌نمایش خارجی باریکی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فولد ۳ خواهد داشت. از طرفی دیگر، غول کره جنوبی احتمالاً به‌جای استفاده از حسگر زیر صفحه‌نمایش، از حسگر اثر انگشت خازنی در کنار بدنه استفاده می‌کند. نسل بعدی گوشی گلکسی زد فولد می‌تواند همچنان چینش دوربین سه‌گانه داشته باشد؛ اما مشخص نیست که سامسونگ این‌ بار حسگرهای خود را ارتقاء می‌دهد یا خیر.

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۴
تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۵
تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۶
تصویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴-۷

از مهم‌ترین پیشرفت‌های احتمالی می‌توان به قرارگیری S Pen در گوشی اشاره کرد. با اینکه گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی تاشدنی سامسونگ بود که با S Pen سازگار بود؛ اما درگاهی اختصاصی برای نگه‌داری قلم نداشت که همین موضوع استفاده از قلم را محدود کرد و بسیاری از کاربران از سامسونگ خواستند تا این قابلیت را بهبود ببخشد. افزون‌براین، امیدواریم سامسونگ ظرفیت باتری را برای رسیدن به این هدف کاهش ندهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات