گلکسی M13 سامسونگ احتمالاً با نمایشگر ۶٫۵ اینچی HD پلاس و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، گلکسی M13 سامسونگ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی HD پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی به‌بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ همچنان به معرفی گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و بیشتر اوقات مشخصات این دستگاه‌ها پیش از رونمایی رسمی دردسترس قرار می‌گیرد. امروز درباره‌ی گلکسی M13 صحبت خواهیم کرد؛ گوشی هوشمندی که هنوز رسماً معرفی نشده؛ اما حالا برخی از مشخصات و قابلیت‌های آن فاش شده است.

افشاگر معروف، ایوان‌بلس، رندرهایی با وضوح مناسب از گلکسی M13 سامسونگ به‌اشتراک گذاشته است. اگرچه تاریخ رونمایی رسمی این دستگاه هنوز مشخص نیست، تصاویر منتشر‌شده دید خوبی از طراحی آن ارائه می‌دهند.

رندر گلکسی M13 سامسونگ

به‌گزارش فون‌آرنا و با‌‌‌توجه‌‌‌به اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی از گلکسی M13‌، این گوشی از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربینی فوق‌عریض بهره خواهد برد. علاوه‌براین، شایعه شده است که این گوشی به نمایشگر بزرگ ۶٫۵ اینچی Infinity-V با وضوح HD پلاس مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی M13 سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات برخوردار باشد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ عرضه خواهد شد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C نیز بهره خواهد برد.

رندر گلکسی M13 سامسونگ

اگرچه رندرهای‌ فاش‌شده مربوط به مدل 4G LTE این محصول است، براساس شایعات نسخه‌ی 5G گلکسی M13 نیز احتمالاً عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات