گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو احتمالاً زودتر از موعد رونمایی خواهند شد

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های غیررسمی گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ زودتر از معمول و در میانه‌ی پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

خانواده گوشی شیائومی 13 قرار است به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ میلادی این شرکت عرضه شوند؛ اما با وجود اینکه هنوز در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ میلادی هستیم، نخستین نشانه‌های دو مدل از این سری یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در پایگاه داده کدهای IMEI شیائومی رؤیت شده است.

بنابر گزارش نوت‌بوک‌چک، ظاهراً دو مدل از سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ زودتر از برنامه‌ریزی معمول عرضه می‌شوند. بعد از عرضه‌ی گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو در چین و چند ماه بعد عرضه در بازار جهانی، گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی به فکر جایگزین بعدی پرچم‌دار خود با شیائومی ۱۳ است.

براساس اطلاعاتی که Xiaomiui افشا کرده است، نخستین ردپاهای سری شیائومی ۱۳ را در پایگاه‌ داده‌ی IMEI شیائومی می‌توان دید. براساس گزارش‌ها گوشی شیائومی ۱۳ با شماره مدل 221113C و 221113G به‌ترتیب برای بازار چین و بازار جهانی و گوشی شیائومی ۱۳ پرو نیز با شماره مدل‌های 2210132C و 2210132G به همان ترتیب برای چین و سایر کشورها عرضه خواهند شد.

منبع منتشرکننده‌ این اطلاعات معتقد است که شماره مدل‌ها را می‌توان تاریخ عرضه درنظر گرفت؛ بنابراین، احتمالاً گوشی شیائومی ۱۳ در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (آبان ۱۴۰۱ شمسی) معرفی شود. شیائومی هر دو گوشی‌های Mi 11 و Xiaomi 12 را در ماه دسامبر عرضه کرده است؛ پس عرضه‌ی گوشی جدید در ماه نوامبر کمی زودتر از حد انتظار خواهد بود.

سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ به نسل بعدی پردازنده‌های کوالکام، Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که براساس شایعات منتشرشده احتمالاً پردازنده مذکور نیز زودتر از موعد هرساله معرفی می‌شود. شیائومی در استفاده از تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام پیشتاز است و دور از ذهن نیست که گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ زودتر از معمول عرضه شود.

دیدگاه شما درباره‌ی احتمال عرضه‌ی زودهنگام پرچم‌دار جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات