اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس احتمالاً در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ظاهراً قصد دارد با عرضه‌ی اولین گوشی تاشدنی خود در سال ۲۰۲۳ و تمرکز بر بازار بین‌المللی با سامسونگ رقابت کند.
تبلیغات

سامسونگ سهم عمده‌ی فروش گوشی‌های هوشمند تاشدنی را به خود اختصاص داده و در این بخش رهبری می‌کند؛ اما رقابت با تولیدکنندگان دیگر مانند موتورولا، اوپو و ویوو در حال افزایش است و سال آینده با ورود وان‌پلاس این رقابت شدیدتر نیز خواهد شد.

افشاگری به‌نام مکس جامبور، تصویری مبهم را در توییتر منتشر کرده که به عرضه‌ی گوشی تاشدنی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کند. درحقیقت، جامبور در صحبت خصوصی با PhoneArena تأیید کرد چند گوشی تاشدنی در راه است.

عرضه اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس در ۲۰۲۳

هنوز مشخص نیست که گوشی‌های تاشدنی وان‌پلاس از چه فرمی بهره می‌برند؛ اما در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر وجود مدلی شبیه به اوپو Find N منتشر شد. مدل دوم ظاهراً دستگاهی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود؛ چراکه شکل کوتاه‌تر ولی گسترده‌تری دارد که می‌تواند رقیب جدی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باشد. افزون‌براین گفته می‌شود که به کاربران امکان دسترسی به صفحه‌نمایش خارجی قابل استفاده‌تری می‌دهد و به‌طور کلی دستگاه ابعاد جمع وجورتری خواهد داشت.

وان‌پلاس در کنار این گوشی احتمالاً رقیب کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند گلکسی زد فلیپ سامسونگ یا حتی چیزی پیچیده‌تر و جذاب‌تر مانند یک گوشی با نمایشگر تاشدنی دارای سه لولا را عرضه خواهد کرد که طبق شایعات سامسونگ نیز روی چنین مدلی کار می‌کند.

صرف نظر از طراحی، نکته‌ی جالب توجه عرضه‌های آینده این است که وان‌پلاس احتمالاً روی بازارهای بین‌المللی تمرکز خواهد کرد و بدین‌ترتیب در سطح جهانی می‌تواند با سامسونگ رقابت کند.

شیائومی، اوپو و ویوو همگی در چند ماه گذشته گوشی‌های تاشدنی خود را معرفی کرده‌اند؛ اما همه‌ی آن‌ها فقط در بازار چین عرضه شدند. بدین‌ترتیب، اکنون مشتریان بین‌المللی در انتخاب‌های خود کاملاً محدود هستند که احتمالاً وان‌پلاس می‌تواند به‌زودی جای خالی آن‌ها را پر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات