اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس احتمالاً شباهت زیادی به Oppo Find N خواهد داشت

شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس احتمالاً به‌طور کامل شبیه به Oppo Find N خواهد بود.
تبلیغات

وان‌پلاس در سال ۲۰۲۱ به‌طور کامل با شرکت تابعش، یعنی اوپو ادغام شد. این شرکت‌ها در همه‌ی بخش‌ها از تیم‌های تحقیق و توسعه و طراحی گرفته تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار با هم مشترک هستند و تنها در قسمت پرسنل بازاریابی سهم مشترکی ندارند.

به‌نقل از androidauthority، شایعات اولیه نشان می‌دهند که اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس، شباهت کاملی به گوشی تاشدنی اوپو Find N دارد. این گوشی اوپو اواخر سال ۲۰۲۱ در چین معرفی و عرضه شد؛ اما روانه‌ی بازار سایر کشورها نشده است.

نکته قابل توجه این است که اوپو Find N ابعادی بسیار کوچک‌تر از گوشی تاشدنی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ دارد. افزو‌‌ن‌براین، دارای لولایی با طراحی خوش‌ساخت است که به بسته‌شدن یکپارچه‌ی آن کمک می‌کند. از طرفی دیگر بسیار بهتر از لولای سامسونگ است؛ چراکه خط تاشدگی روی صفحه‌نمایش وجود ندارد.

این امکان وجود دارد که اوپو گوشی تاشدنی Find N را به هیچ کشور دیگری عرضه نکند؛ اما اگر گوشی وان‌پلاس مبتنی بر Find N باشد، وجود هر دو گوشی در یک بازار منطقی نخواهد بود.

باوجوداین، جدا از مدل‌های بودجه‌محور، وان‌پلاس تمایل دارد محصولات خود را که از اوپو کپی شده است، تغییر دهد. اگر وان‌پلاس بتواند طراحی را به اندازه کافی تغییر دهد تا آن‌ها را منحصر‌به‌فرد نگه دارد، شاید این دو گوشی در برخی بازارها با هم وجود داشته باشند.

چندی پیش جدول زمانی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس فاش شده شده بود؛ اما خبری از گوشی تاشو نبود. بنابراین، احتمالاً گوشی تاشدنی وان‌پلاس تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

باوجوداین، از طرفی دیگر این جدول زمانی از همان منبع شایعات تاشو که در این گزارش گفته شد آمده است. هنوز اخبار رسمی دردسترس نیست؛ پس شاید این گوشی اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شود. در نهایت با گذشت زمان همه‌چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات