Xperia Ace 3، گوشی هوشمند کامپکت سونی، در رنگ‌های مختلف رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی از Xperia Ace 3 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و رنگ‌های مختلف زیبا رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی روز گذشته از اکسپریا IV 1 و اکسپریا IV 10 رونمایی کرد، اما این بار نوبت به اکسپریا ایس ۳ رسیده که در ژاپن معرفی شود. این گوشی هوشمند که با نام Xperia Ace III به فروش می‌رسد دارای ابعادی برابر ۱۳۱٫۵ در ۶۴٫۲ در ۷٫۷ میلی‌متر است.

notebookcheck می‌نویسد Xperia Ace 3 صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح 720p دارد که نسبت به Xperia Ace 2 تغییری نکرده است. سونی این بار گوریلا گلس ویکتوسی را به کار گرفته است که کورنینگ در ژوئیه ۲۰۲۰ معرفی کرده بود. این محافظ اولین بار در گلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده شد. کورنینگ ادعا می‌کند گوریلا گلس ویکتوس دو برابر گوریلا گلس ۶ دربرابر خش مقاومت نشان می‌دهد. همچنین Xperia Ace 3 گواهی IP68 را دربرابر گرد‌و‌غبار و آب را نیز دریافت کرده است.

Xperia Ace 2 دررنگ های مختلف

Xperia Ace 3 به Snapdragon 480 متکی است، تراشه‌ای 5G که تقریباً دو برابر قدرتمندتر از Helio P35 مدیاتکی است که در اکسپریا Ace 2 استفاده شده بود. فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، رم ۴ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

برای این دستگاه از دوربین‌های پایه‌ استفاده شده است. یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه دیده می‌شود که وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدئویی را برعهده دارد. برای دوربین اصلی نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی به کار رفته است. سونی Xperia Ace 3 در رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری و نارنجی به فروش خواهد رسید؛ البته هنوز قیمت و شرایط دسترسی بین‌المللی آن مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات