مشخصات، قیمت و تصاویر وان پلاس Nord 2T در وب‌سایت خرده‌فروشی فهرست شد

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس Nord 2T به‌طور غیر رسمی در خرده‌فروشی آنلاین AliExpress فهرست شده و مشخصات، قیمت و طراحی این گوشی زودتر از رونمایی رسمی فاش شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس نورد ۲ تی (OnePlus Nord 2T) اخیراً گواهی NBTC را دریافت کرده که نشان می‌دهد به رونمایی رسمی گوشی مذکور نزدیک شده‌ایم. بااینکه هنوز وان‌پلاس هیچ خبری درباره‌ی Nord 2T دردسترس قرار نداده، خرده‌فروش آنلاین AliExpress مشخصات، تصاویر و قیمت این گوشی هوشمند را در وب‌سایت فرانسوی خود فهرست کرده است.

وان‌پلاس نورد 2T از زوایای مختلف

به‌گزارش Gsmarena، تصاویر جدید وان‌پلاس 2T، طراحی قبلی فاش‌شده را تأیید می‌کند و زوایای مختلف و رنگ‌بندی‌های جدیدش را نشان می‌دهد. این وب‌سایت همچنین مشخصات فاش‌شده قبلی از جمله صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی AMOLED با وضوح +FullHD، تراشه‌ی Dimensity 1300 مدیاتک، ۸گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۸۰ واتی را تأیید می‌کند.

وان‌پلاس نورد 2T در وب‌سایت خرده‌فروشی

در بخش نرم‌افزار، Nord 2T به‌صورت پیش‌فرض از OxygenOS 12.1 بهره خواهد برد. این گوشی وان‌پلاس در پنل جلو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل (IMX766) داخل حفره و در پنل پشت از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل (IMX766) با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسل میزبانی خواهد کرد.

قیمت وان‌پلاس نورد 2T‌ قبل از معرفی رسمی در وب‌سایت خرده‌فروشی

در این گزارش به مدل اروپایی با نام مدل CPH2399 اشاره شده که با شارژر ۸۰ واتی SuperVOOC عرضه خواهد شد. وان‌پلاس Nord 2T با قیمت نهایی ۳۹۹ دلار فهرست شده؛ اما بهتر است منتظر تأیید رسمی خود شرکت درباره‌ی تمام جزئیات باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات