OnePlus 10 Ultra از دوربین قدرتمندتر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته‌ی یکی از افشاگران دنیای فناوری، ظاهراً OnePlus 10 Ultra به دوربین بهبودیافته و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس مجهز خواهد شد.
تبلیغات

اخیراً وان‌پلاس با عرضه‌ی OnePlus 10R، تعداد محصولات خود در ۲۰۲۲ را گسترش داده است. این گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro، بهترین دستگاه حال‌حاضر وان‌پلاس را همراهی می‌کند. اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهد این شرکت مشغول کار روی مدل اولترای قدرتمندی است که در آن سخت‌افزار دوربین بهتر و تراشه‌ سریع‌تر شده است.

طبق گزارش xda-developers و براساس گفته‌های یوگش برار، افشاگر شناخته‌شده‌ی دنیای فناوری، OnePlus 10 Ultra در دست ساخت است. شایعه شده است این دستگاه که هم‌اکنون در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد، روی عملکرد دوربین تمرکز بیشتری خواهد داشت.

OnePlus 10 Pro در بخش دوربین کمی ضعیف بود. گوشی هوشمند مذکور هیچ پیشرفت بزرگی در سخت‌افزار این بخش نداشت و از دوربین اصلی OnePlus 9 Pro استفاده می‌کرد. بدین‌ترتیب، امیدواریم OnePlus 10 Ultra دوربین قوی‌تری با زوم و عملکرد بسیار بهتر داشته باشد. همان‌طورکه برار قبلاً اشاره کرد، این تلفن می‌تواند برای پردازش بهتر تصویر از تراشه‌ی MariSilicon استفاده کند.

همچنین، گفته می‌شود OnePlus 10 Ultra از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس بهره می‌برد که براساس فرایند چهارنانومتری TSMC ساخته خواهد شد. این یعنی می‌توانیم انتظار بهبود عملکرد و کارایی را درمقایسه‌با OnePlus 10 Pro داشته باشیم.

اطلاعات دیگر OnePlus 10 Ultra ازجمله مشخصات نمایشگر و ظرفیت باتری و سرعت شارژ مشخص نیست.

بهتر است فعلاً منتظر آمدن این محصول نباشید؛ زیرا طبق گزارش‌ها، وان‌پلاس آن را در ماه آگوست یا سپتامبر عرضه می‌کند؛ بنابراین، هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی فاصله داریم.

همچنین، گزارش‌های دیگری منتشر شده است که ادعا می‌کند وان‌پلاس در حال کار روی مدل معمولی OnePlus 10 است. به‌گفته‌ی برار، مدل معمولی احتمالاً از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک یا Dimensity 9000 استفاده خواهد کرد. شایعه شده است که این گوشی از پنل ۶٫۷ اینچی AMOLED FHD+، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع سیمی ۱۵۰ واتی بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات