گوشی‌های سری Redmi Note 11T شیائومی ماه جاری معرفی خواهند شد

پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی رسماً تأیید کرد گوشی‌های سری میان‌رده‌ی ردمی نوت 11T ماه جاری با تمرکز بر عملکرد معرفی خواهند شد.
تبلیغات

شیائومی رسماً برنامه‌های خود را برای عرضه‌ی گوشی های جدید سری ردمی نوت در چین تأیید کرده است. این گوشی‌های میان‌رده که جایگزین سری ردمی نوت ۱۱ معمولی خواهند بود، اواخر ماه جاری با عنوان سری ردمی نوت 11T معرفی خواهند شد.

به‌گزارش NotebookCheck، لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، هفته‌ی گذشته تیزری از مجموعه‌ی جدید دستگاه‌های شیائومی منتشر کرد که قرار است جایگزین سری ردمی نوت ۱۱ باشند. این شرکت اکنون رسماً تأیید کرده است که این گوشی‌ها با نام سری Redmi Note 11T معرفی خواهند شد.

پوستر سری ردمی نوت 11T

ردمی در حساب کاربری ویبو خود پوستری از سری ردمی نوت 11T به‌اشتراک گذاشته است که نام آن‌ها را تأیید می‌کند. این پوستر تأیید می‌کند که سری Redmi Note 11T در ماه جاری معرفی خواهند شد. در برخی گزارش‌های اخیر، گفته شده است شیائومی سری ردمی نوت ۱۲ را در ماه جاری در چین معرفی خواهد کرد؛ اما ظاهراً این شرکت قصد دارد ابتدا سری ردمی نوت 11T را رونمایی کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری Redmi Note 11T با نمایشگر LCD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز روانه‌ی بازار شوند. علاوه‌براین، گفته شده است ردمی در تولید این گوشی‌ها بر عملکرد آن‌ها تمرکز ویژه‌ای داشته است. انتظار می‌رود سری ردمی نوت 11T با تراشه‌های Dimensity 1300 و Dimensity 8000 مدیاتک عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات