موتورولا Moto G82 احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید گوشی میان‌رده‌ی موتورولا Moto G82 احتمالاً با تراشه اسنپدرگون ۶۹۵، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

موتورولا ماه قبل از Moto G52 رونمایی کرد و حالا به‌نظر می‌رسد به‌زودی عضو جدیدی به‌نام Moto G82 به خانواده‌ی Moto G اضافه خواهد شد، زیرا مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش GSMArena، به نقل از 91Moblile، موتورولا Moto G82 با اسم رمز Rhode 5G Plus از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد و در سه نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با رم چهار گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم هشت گیگابایت عرضه خواهد شد.

گوشی میان‌رده‌ی موتو G82 احتمالاً از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی POLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد. علاوه‌براین گفته شده این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

موتو G82 موتورولا

Moto G82 از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی احتمالاً به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت‌های موردانتظار برای Moto G82 می‌توان به پشتیبانی از 5G، گواهی IP52 برای مقاومت دربرابر پاشش قطرات آب، حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات