تأکید دوباره موتورولا بر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس در پرچمدار جدید

دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار جدید Frontier موتورولا در آینده‌ای نزدیک با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس، شارژر ۱۲۵ واتی و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود.
تبلیغات

تاکنون گزارش‌های مختلفی مبنی بر اینکه موتورولا روی گوشی پرچم‌دار جدیدی با نام رمز «Frontier» کار می‌کند، منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود که گوشی مذکور با دو ویژگی اصلی شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وارد بازار شود. چن جین، مدیر عامل بخش تجارت تلفن همراه لنوو چین نیز از چند ماه گذشته به پرچم‌دار آینده این شرکت اشاره کرده و به‌نظر می‌رسد بار دیگر از عرضه‌ی آن خبر می‌دهد.

به‌گزارش Gizmochina، جین با انتشار پستی در ویبو (شبکه اجتماعی چینی) تصویری از گوشی ناشناخته موتورولا منتشر کرده که حدس زده می‌شود احتمالاً به پرچم‌دار جدید Frontier این شرکت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس اشاره دارد.

پست چن جین در ویبو مربوط به گوشی موتورولا

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی پشتیبانی از شارژ ۱۲۵ وات خواهد بود. جین در ماه مارس، تصویری از شارژر ۱۲۵ واتی را به نمایش گذاشته بود که نشان داد موتورولا فرانتیر به‌زودی رونمایی می‌شود. اکنون نیز پست ویبو همین موضوع را مطرح کرده است.

موتورولا فرانتیر به‌احتمال زیاد پس از رونمایی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس کوالکام معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که سازنده‌ی تراشه مستقر در ایالات متحده تا اوایل ماه مه تراشه +SD8G1 را معرفی کند. افزون‌براین، انتظار می‌رود که شرکت مذکور تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک را در کنار آن پرده‌برداری کند.

از نظر پیکربندی، پیش‌بینی می‌شود که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس دارای هسته‌های Cortex-X2 و Cortex-A710 و Cortex-A510 باشد. افزون‌براین احتمالاً پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 را شامل خواهد شد که با فرایند ساخت ۴ نانومتری TSMC تولید شده است. موتورولا فرانتیر احتمالاً در ماه ژوئن رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود این گوشی پرچم‌دار به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی POLED، وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دوربین‌های سه‌گانه در پنل پشت شامل حسگر ۲۰۰ مگاپیکسل، ۵۰ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل باشد و به ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شود. انرژی فرانتیر احتمالاً توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تأمین خواهد شد. این گوشی احتمالاً با نام موتورولا اج ۳۰ اولترا (Motorola Edge 30 Ultra) وارد بازارهای جهانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات