موتورولا گوشی هوشمندی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات عرضه می‌کند

چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش‌شده از شارژر جدید ۱۲۵ واتی موتورولا نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً به‌زودی گوشی موتورولا Frontier را با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات معرفی می‌کند.
تبلیغات

موتورولا در دسامبر ۲۰۲۱، اج X30 خود را به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک به بازار عرضه کرد و چندی بعد از نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی آن با نام موتورولا اج ۳۰ پرو (Motorola Edge 30 Pro) در بازار جهانی پرده برداشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد برند متعلق به لنوو روی گوشی پرچم‌دار جدیدی کار می‌کند که نام بازاریابی نهایی آن هنوز تأیید نشده است. باوجوداین، افشای اطلاعات نشان داد که گوشی مذکور نام رمز «Frontier» دارد.

نمایی از شارژر ۱۲۵ واتی موتورلا فرانتیر

به‌گزارش گیزموچاینا، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو، چین جین، تصویری از شارژر جدید ۱۲۵ واتی موتورولا را به اشتراک گذاشته که احتمالاً با گوشی Frontier موتورولا هنگام فروش عرضه می‌شود.

طبق گزارش، Frontier آینده اولین گوشی موتورولا خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به‌گفته‌ی جین، شارژر ۱۲۵ واتی این شرکت حدود ۱۳۰ گرم وزن دارد. افشای شارژر Frontier نشان می‌دهد که به رونمایی گوشی مذکور نزدیک شده‌ایم. چندی پیش نیز گفته شده بود که موتورولا احتمالاً گوشی Frontier خود را جولای سال جاری میلادی (تیر و مرداد ۱۴۰۱) معرفی می‌کند.

مشخصات احتمالی موتورولا Frontier

گوشی موبایل موتورولا Motorola Frontier

براساس رندرها و گزارش‌ها، این گوشی موتورولا به صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی P-OLED با لبه‌ی خمیده، وضوح +FHD و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد شد و از نسخه‌ی پلاس تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک قدرت می‌گیرد.

موتورولا Frontier در پنل جلو از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین اصلی ۱۹۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. انتظار می‌رود Frontier با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 وارد بازار شود.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی یاد‌شده می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، سیستم‌عامل اندروید ۱۲، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات