میت 50 هواوی احتمالاً ماه ژوئیه با HarmonyOS 3 رونمایی می‌شود

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی احتمالاً گوشی‌های پرچم‌دار سری میت 50 را در ماه ژوئیه رونمایی می‌کند. میت 50 دستگاهی 4G خواهد بود، اما به‌لطف یک قاب ویژه به فناوری 5G مجهز خواهد شد.
تبلیغات

هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات زیادی در زمینه‌ی تولید گوشی مواجه شد و نتوانست سری میت ۵۰ (Huawei Mate 50) را در زمانی که پیش‌بینی می‌شد به دست مشتریان برساند. شایعه‌ی جدیدی ادعا می‌کند که در آینده‌ای نزدیک قرار است شاهد رونمایی سری میت 50 هواوی باشیم.

براساس گزارش Huawei Central به نقل از یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، هواوی گوشی‌های سری میت 50 را در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر و مرداد ۱۴۰۱) رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود میت 50 قدرت پردازشی زیاد داشته باشد و تجربه‌ی تصویربرداری سطح بالایی به‌همراه بیاورد.

گفته می‌شود گوشی‌های خانواده‌ی میت 50 قرار نیست مجهز به مودم 5G باشند. احتمالاً هواوی یک قاب ویژه برای سری میت 50 عرضه می‌کند که پشتیبانی از 5G را به گوشی‌های 4G می‌آورد. ماه گذشته‌ی میلادی تصویر منتسب به این قاب فاش شده بود.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند دستگاه‌های سری میت 50 از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 4G استفاده می‌کنند و اولین گوشی های هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 خواهند بود. میت 50 هواوی در پنل جلویی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز LTPO با بریدگی (ناچ) میزبانی خواهد کرد. احتمالاً چینش دوربین‌ها در پنل پشتی میت 50 شبیه P50 پرو خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات