تصویر فاش‌شده منتسب به خانواده آیفون ۱۴، پنل جلویی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتسب به پنل جلویی گوشی‌های سری آیفون 14 نشان می‌دهد مدل‌های پرو و پرو مکس ضمن بهره‌گیری از طراحی مبتنی‌بر حفره قرار است حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشند.
تبلیغات

شایعه‌ها می‌گویند اپل در دو گوشی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس (iPhone 14 Pro Max) قصد دارد از نمایشگری جدید استفاده کند که به‌جای بریدگی میزبان دو حفره برای دوربین سلفی و حسگرهای فیس ID خواهد بود. به‌تازگی تصاویر منتسب به پنل صفحه‌نمایش گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۴ فاش شده است تا با ابعاد پنل‌ها و طراحی ظاهری آن‌ها آشنا شویم.

براساس آنچه MacRumors می‌نویسد، تصویر منتسب به پنل جلوی گوشی‌های سری آیفون چهارده نخستین بار در شبکه‌ی اجتماعی ویبو فاش شد. این پنل‌ها طراحی جدید نمایشگر آیفون 14 پرو و پرو مکس را به تصویر می‌کشند و نشان می‌دهند که در نسل جدید حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش اندکی کاهش پیدا می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد آیفون 14 پرو و پرو مکس دارای نسبت تصویر کشیده‌تری هستند.

تصویر فاش‌شده مدل استاندارد خانواده‌ی آیفون 14 را به‌همراه آیفون 14 مکس نیز نمایش می‌دهد. این تصویر با تأیید ادعاهای مطرح‌شده توسط افشاگران، نشان می‌دهد آیفون 14 و آیفون 14 مکس قرار است همچنان در بالای نمایشگر خود از بریدگی میزبانی کنند.

این تصویر جدید همچنین نشان می‌دهد که اپل قصد دارد در سال جاری میلادی با آیفون مینی خداحافظی و آن را با مدل مکس جایگزین کند.

اینکه تصویر جدید، پنل‌ استفاده‌شده در گوشی‌های سری آیفون 14 را به‌شکلی دقیق نمایش می‌دهد یا نه مشخص نیست،؛ بااین‌حال آنچه می‌بینیم مطابق با تمام شایعه‌هایی است که تاکنون درباره‌ی آیفون 14 شنیده‌ایم.

سال گذشته پیش از رونمایی سری آیفون ۱۳ تصویر مشابهی از پنل این گوشی‌ها فاش شد و در نهایت متوجه شدیم که تصویر فاش‌شده کاملاً دقیق بوده است.

*تصویر اصلی مقاله آیفون ۱۳ پرو مکس را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات