گلکسی S22 FE احتمالاً امسال عرضه نمی‌شود

سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای جلویی گلکسی S21 FE در دست
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ احتمالاً امسال گلکسی S22 FE را عرضه نمی‌کند و حتی احتمال لغو تولید این گوشی وجود دارد.
تبلیغات

گلکسی S20 FE سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، توانست به موفقیت محسوسی در بازار دست پیدا کند. بااین‌حال، چنین موضوعی را برای گلکسی S21 FE شاهد نبودیم. یکی از دلایلی که باعث افت فروش گلکسی S21 FE شد،‌ عرضه‌ی دیرهنگام دستگاه بود. به‌گزارش PhoneArena و به‌نقل از یکی از افشاگران، احتمالاً سرنوشت مشابهی در انتظار گلکسی اس ۲۲ اف ای (Samsung Galaxy S21 FE) است.

پیش‌تر یکی از افشاگران ادعا کرده بود امسال قرار نیست گلکسی S22 FE عرضه شود و حال که شایعه‌ی جدید منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد واقعاً سامسونگ چنین برنامه‌ای در سر دارد. گفته می‌شود کره‌ای‌ها هنوز فرایند توسعه‌‌ی فرم‌ور برای نسل بعدی دستگاه‌های سری FE را آغاز نکرده‌اند.

همچنین، گفته می‌شود که سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته است از کدام پردازنده در گوشی استفاده کند. برخی شایعه‌ها به استفاده از پردازنده‌ی مدیاتک در گلکسی S22 FE اشاره می‌کنند و برخی دیگر می‌گویند سامسونگ از تراشه‌های سری اگزینوس بهره خواهد برد.

خیلی زود است که بخواهیم درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی گلکسی S22 FE گمانه‌زنی کنیم. با درنظرگرفتن افت فروش S21 FE حتی احتمال لغو تولید S22 FE نیز مطرح است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات