گلکسی A53 پرو یا S22 FE سامسونگ احتمالاً با تراشه‌ی Dimensity 9000 معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمندی با تراشه‌ی Dimensity 9000 عرضه کند که احتمالاً نام این گوشی می‌تواند S22 FE یا A53 پرو باشد.
تبلیغات

در ماه ژانویه شایعه شده بود که سامسونگ تراشه‌ی دایمنیسیتی 9000 را از مدیاتک سفارش داده است، بر همین اساس نیز انتظار می‌رفت یک گوشی از سری گلکسی A به این تراشه‌ی پرچم‌دار مجهز شود. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که برنامه‌های سامسونگ در مورد تراشه‌ی Dimensity 9000 را کمی روشن می‌کند.

یک تحلیلگر چینی با نام It's Fat فاش کرده که سامسونگ قصد دارد دستگاهی با تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 عرضه کند، حالا ظاهراً این غول کره‌ای در حال آماده‌سازی گلکسی A53 Pro یا گلکسی S22 FE برای عرضه با تراشه‌ی قدرتمند مدیاتک است؛ البته با توجه به اینکه سامسونگ هنوز برای هیچ‌کدام از گوشی‌های سری گلکسی A نسخه‌ی پرو عرضه نکرده، پس وجود گوشی‌ای با نام گلکسی A53 پرو در هاله‌ای از ابهام است. از طرف دیگر، انتخاب تراشه‌ی پرچم‌دار مدیاتک برای گلکسی S22 FE با برچسب قیمت احتمالی ۷۰۰ دلاری، انتخاب جسورانه و پر‌چالشی به نظر می‌رسد.

طبق شایعات انتظار می‌رود این گوشی سامسونگ که قرار است بر پایه‌ی تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 عرضه شود، از باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد ببرد؛ یعنی همان ظرفیت باتری مورد استفاده در دو گوشی گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE سامسونگ. از سوی دیگر گوشی‌های جدید سری A، همگی مجهز به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. گفته می‌شود گوشی مورد بحث سامسونگ با قیمتی حدود ۴۷۰ تا ۶۳۰ دلار عرضه می‌شود. آیا این قیمت گوشی سامسونگ ای ۵۳ پرو را منطقی می‌دانید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات