ال‌جی ظاهرا باتری گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ را تأمین می‌کند

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از سال ۲۰۱۹ سفارش و استفاده از باتری‌های LG Energy Solution برای برخی از گوشی‌هایش را آغاز کرده است و اکنون برای اولین‌بار می‌خواهد آن را برای گوشی تاشدنی‌اش به‌کار ببرد.
تبلیغات

هنوز تا زمان رونمایی گلکسی زد فلیپ ۴ فاصله داریم و انتظار نمی‌رود که گوشی‌های تاشدنی جدید این شرکت قبل از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. باوجوداین، اکنون گزارش‌هایی درباره‌ی اجزای مختلف استفاده‌شده برای آن‌ها منتشر شده است. به‌گزارش Sammobile، سامسونگ ظاهراً قصد دارد تأمین‌کننده باتری گلکسی زد فولد ۴ را تغییر دهد و LG Energy Solution ساخت باتری این نسل را برعهده بگیرد.

با‌‌‌توجه‌‌به اینکه ال‌جی یکی از رقبای بزرگ‌ سامسونگ در کره‌جنوبی است، شاید تعجب‌آور باشد که این دو شرکت اکثراً باهم کار می‌کنند. سامسونگ قبلاً از باتری‌های LG Energy Solution برای گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت استفاده کرده است. ناگفته نماند پیش‌ازاین تمام باتری‌های گوشی‌های هوشمند تاشدنی این شرکت را Samsung SDI عرضه می‌کرد.

از‌آن‌‌‌جاکه تجربه‌ی قبلی سامسونگ در استفاده از باتری‌های ال‌جی خوشایند بوده و ارزیابی شده است، این شرکت ظاهراً تمایل دارد تا ساخت باتری‌های گلکسی زد فلیپ ۴ به‌دست ال‌جی بسپارد. کارشناسان صنعت این اقدام را حرکتی برای تنوع‌بخشیدن به زنجیره‌ی تأمین و دستیابی به کاهش هزینه عنوان کردند.

بدین‌ترتیب، سامسونگ درنهایت می‌تواند حاشیه‌ی سود خود را در دستگاه افزایش دهد. حال باید دید که آیا این موضوع باعث کاهش قیمت نسل جدید درمقایسه‌با نسل قبل، یعنی گلکسی زد فلیپ ۳، با قیمت ۹۹۹ دلار خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات