تصاویر واقعی موتو اج ۳۰ به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره دارد

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از نمونه‌ی واقعی موتورولا موتو اج ۳۰ دردسترس قرار گرفته که به برخی مشخصات این گوشی ازجمله تراشه اسنپدراگون 778G پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی اشاره دارد.
تبلیغات

موتورلا به‌تازگی موتو اج پلاس را در ایالات متحده عرضه کرده است؛ دستگاهی که در سایر نواحی جهان با نام موتو اج ۳۰ پرو شناخته می‌شود. شایعات اخیر نشان می‌دهد موتورولا احتمالاً موتو اج ۳۰ معمولی را نیز معرفی خواهد کرد و اکنون تصاویر واقعی این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش XDA، اولین عکس‌های واقعی از موتو اج ۳۰ در فهرست idle Fish (بازار کالاهای دست‌دوم متعلق به Alibaba) منتشر شده است. تصویری از صفحه‌ی بوت‌لودر این دستگاه شناسه‌ی مدل XT22030-1 را نشان می‌دهد که با شایعات قبلی منتشر شده درمورد این دستگاه مطابقت دارد. تصویر بوت‌لودر همچنین نشان می‌دهد این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، هشت گیگابایت رم و پردازنده‌ای با شناسه‌ی مدل SM_KODIAK بهره می‌برد که احتمالاً اسنپدراگون 778G پلاس است.

سایر تصاویر فاش‌شده از Moto Edge 30 نشان می‌دهد این دستگاه از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و به درگاه USB-C مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز در پانچ‌هول مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده و همچنین این گوشی مثل موتو اج پلاس فاقد درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

Yogesh Brar از وب‌سایت 91Mobiles در اوایل ماه جاری گزارش داد که موتو اج ۳۰ از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی POLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد که این خبر با تصاویر فاش‌شده از این گوشی مطابقت دارد. Brar همچنین اشاره کرده بود این دستگاه به ۶ یا هشت گیگابایت رم LPDDR4X، تراشه‌ی اسنپدراگون 778G پلاس، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ وات و اندروید ۱۲ با رابط کاربری My UX مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی بهره ببرد.

تصویر واقعی موتو اج ۳۰
تصویر واقعی موتو اج ۳۰
تصویر واقعی موتو اج ۳۰
تصویر واقعی موتو اج ۳۰

شایان‌ذکر است رندرهای مطبوعاتی موتو اج ۳۰ نیز هفته‌ی گذشته توسط ایوان بلس (EvLeaks) به‌اشتراک گذاشته شد؛ بدین‌ترتیب احتمالاً زمان زیادی تا معرفی رسمی موتو اج ۳۰ باقی نمانده و حتی تصاویر زمینه‌ی این دستگاه برای دانلود دردسترس قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات