سومین گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر ZTE به زودی معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تیزرهای منتشرشده از ZTE در ویبو، سومین نسل گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیرنمایشگر این شرکت به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اطلاعات جدید فاش‌شده درمورد احتمال معرفی گوشی‌های هوشمند سری ZTE Axon 40 به انتشار شایعاتی مبنی‌بر عرضه‌ی جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت با دوربین زیرنمایشگر منجر شده است. اکنون به‌نظر می‌رسد این چشم‌انداز واقعیت دارد و ظاهراً گوشی مورد اشاره به‌عنوان همراه رسمی در آخرین دستاورد سفر فضایی چین مورد استفاده قرار گرفته است.

ZTE در ارائه‌ی دوربین زیر نمایشگر گوشی‌های هوشمند، پیشگام بوده و مدت‌ها قبل از اینکه سامسونگ و شیائومی با گوشی‌هایی مثل گلکسی زد فولد ۳ محصولی با این فناوری عرضه کنند، این شرکت چینی با معرفی Axon 20، دستگاهی با دوربین زیر صفحه‌نمایش ارائه کرد. به‌نظر می‌رسد پرچم‌داران Mi Mix 4 نیز نسل سوم دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر محسوب می‌شوند.

تیزر سومین گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیرنمایشگر zte

طبق گزارش‌ NotebookCheck، انتظار می‌رود ZTE Axon 40 به‌زودی با پنل UDC (پنل مجهز به دوربین زیر نمایشگر) معرفی شود. این مورد توسط افشاگر معروف، Digital Chat Station و در پوشش خبری شین‌هو از مأموریت Shenzhou 13 که ۱۵ آوریل به‌پایان رسید، اعلام شده است.

ظاهراً Axon 40 به‌عنوان گوشی هوشمند رسمی برای برقراری ارتباط سه فضانورد چینی به استودیوی Xinhuanet استفاده شده است، به‌نحوی‌که به‌وضوح صفحه‌نمایش جدید و بدون بریدگی آن در تیزرهای منتشر شده قابل مشاهده است، بنابراین این افشای رسمی احتمالاً روشی نوآورانه برای معرفی گوشی هوشمند جدید این شرکت است.

تیزر سومین گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیرنمایشگر zte

علاوه‌براین با توجه به تیزرهای منتشرشده از ZTE، پنل UDC که در گوشی‌های Axon ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفته است، از لبه‌های خمیده بهره می‌برد. طبق گزارش‌های قبل انتظار می‌رود این گوشی رسماً در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات