مینی‌ رایانه ZTE با اندازه و وزن یک موس معرفی شد

شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زدتی‌ای مینی‌ پی‌سی جدیدی مبتنی‌بر ابر معرفی کرد که فقط ۵۵ گرم وزن دارد و با محیط‌زیست سازگار است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، ZTE مینی رایانه شخصی جدیدش با نام Taichi Cloud Computer W100D را رونمایی کرد که به‌دلیل ابعاد کوچک و وزن سبکش، در جیب قرار می‌گیرد.

مینی پی‌سی زدتی‌ای مبتنی بر ابر

این رایانه فقط ۵۵ گرم وزن دارد و بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است. با اینکه هنوز جزئیات زیادی دردسترس نیست، به‌نظر می‌رسد این رایانه صرفاً مبتنی‌بر ابر است و ازطریق یک اتصال ساده کار می‌کند.

مینی پی‌سی زدتی‌ای با وزن ۵۵ گرم

مبتنی‌بر ابر بودن، یعنی انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند که به‌نوبه خود به‌معنای سازگاری با محیط‌زیست است. به‌همین‌دلیل، ابعاد بسیار کوچکی دارد و استفاده از آن بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه و برای سناریوهای استفاده‌ی سبک مانند آموزش و کار اداری بسیار مناسب است.

مینی رایانه ZTE یک پورت Type-C برای منبع تغذیه دارد و همه‌ی داده‌ها در یک مرکز داده ایمن اجرا می‌شوند تا امنیت اطلاعات را تضمین کنند.

مینی رایانه زدتی ای

تنها مشکل رایانش ابری تأخیر است؛ اما ZTE ادعا می‌کند که پهنای باند همیشه در محدوده‌ی ۱۰۰ تا ۲۰ کیلوبیت‌برثانیه نگه داشته می‌شود تا تجربه کاربری عالی را ارائه دهد. رایانه‌ی شخصی زدتی‌ای از فناوری جدیدی به نام «low-code high-definition» نیز استفاده می‌کند که تجربه‌ی بهینه را حتی در شبکه‌های با کیفیت پایین تضمین می‌کند.

ZTE Taichi Cloud Computer W100D مشابه مینی رایانه Ningmei شیائومی است، با این تفاوت که رایانه‌ی شیائومی ابری نیست؛ اما بازار مشابهی را با اندازه‌ی بسیار کوچکش هدف قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات