تجربه تایپ منحصربه‌فرد بلک‌بری با Titan Slim بازمی‌گردد

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Unihertz با ساخت گوشی هوشمند Titan Slim سعی می‌کند تجربه‌ی تایپ با کیبورد خاص بلک‌بری را بازگرداند.
تبلیغات

طرفداران بلک‌بری سال‌های پرفراز‌و‌نشیبی را پشت‌‌سر گذاشته‌اند. رهبر سابق دنیای گوشی‌های هوشمند نتوانست خود را با تغییراتی وفق دهد که آیفون اپل و اندروید گوگل در بازار ایجاد کردند؛ ازاین‌رو، به‌سرعت به‌دست فراموشی سپرده شد. حتی تغییر سیستم‌عامل دستگاه‌های آن به اندروید نیز نتوانست جلوِ افول این برند را بگیرد. باوجوداین‌‌ به‌لطف صفحه‌کلید خاص خود، این برند همچنان طرفداران سرسختی دارد؛ طرفدارانی که ممکن است در آستانه‌ی خرید گوشی اندرویدی شبیه به بلک‌بری از Unihertz باشند.

درحال‌حاضر، Unihertz چندین تلفن هوشمند در خط‌تولید خود دارد؛ البته نگرش آن به ساخت محصولاتش کمی با شرکت‌های بزرگ متفاوت است. این شرکت سراغ گوشی‌های هوشمند منحصربه‌فردتر می‌رود و دوست دارد با دستگاه‌هایش افراد را به گذشته بازگرداند. همین‌حالا نیز برخی از طراحی‌های این شرکت یادآور گوشی‌های بلک‌بری هستند؛ اما Unihertz قصد دارد گام را فراتر بگذارد.

به‌گزارش androidauthority، این شرکت روز گذشته در توییتر پستی منتشر و در آن از محصول آینده‌ی خود صحبت کرد. عکسی که در‌ادامه مشاهده می‌کنید همراه با توییت Unihertz به‌اشتراک گذاشته شده بود. با کمی دقت، می‌توان تشخیص داد که دستگاه مذکور شباهت زیادی به BlackBerry Key 2 دارد.

پوستر تبلیغاتی Titan Slim

حال امروز Unihertz تأیید کرده است گوشی هوشمند آینده‌‌اش Titan Slim نام خواهد داشت. این مدل جدید قاب باریکی دارد که برای دست‌های کوچک مناسب است. همچنین، صفحه‌نمایش مستطیلی آن باید با اکثر اپ‌ها سازگار باشد.

شرکت مذکور در حال آماده‌سازی کیک‌استارتری برای محصول جدید خود است تا افراد علاقه‌مند سرعت تولید آن را افزایش دهند. این اولین‌باری نیست که شرکت‌ها تلاش می‌کنند بلک‌بری را احیا کنند و Onward Mobility آخرین شرکتی بود که به این کار دست زد. بااین‌حال، اگر Unihertz بتواند کیبورد و تجربه‌ی تایپ منحصربه‌فرد بلک‌بری را به‌خوبی ادغام کند، ممکن است در این مسیر موفق شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات