وان‌ پلاس احتمالاً نام گوشی‌های جدیدش را از اوپو قرض می‌گیرد

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات، وان‌پلاس 10R احتمالاً OnePlus Ace نامیده می‌شود که درواقع نام «Ace» از سری گوشی‌های هوشمند اوپو قرض گرفته شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد نام و نشان برند وان‌پلاس با گوشی‌های آینده‌اش بیشتر کمرنگ خواهد شد. تاکنون مشخصات و رندرهای مختلفی از گوشی جدید این شرکت به‌نام OnePlus 10R در فضای مجازی منتشر شده است. با وجود این، اطلاعات جدیدی نشان می‌دهد که وان‌پلاس احتمالاً نام گوشی مذکور را از شرکت تابعش، یعنی اوپو قرض می‌گیرد.

به‌نقل از androidauthority افشاگر خوش‌نام، Digital Chat Station در Weibo (شبکه اجتماعی چینی مشابه توییتر) اخیراً مشخصات گوشی‌ای به‌نام «OnePlus Ace» را منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی به تراشه Dimensity 8100 مدیاتک، شارژ ۱۵۰ واتی و حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی مجهز خواهد شد. تمام این مشخصات در افشای اخیر به OnePlus 10R نسبت داده شده است.

نام «Ace» نیز توسط لیو فنگشوو، مدیر اجرایی وان‌پلاس هنگام ارسال پست در ویبو مشاهده شد. او پس از مدتی پست مربوطه را حذف کرد.

تعامل اوپو

برای افرادی که شاید از برند وام‌گرفته‌‌شده‌ی جدید وان‌پلاس بی‌اطلاع باشند، نام «Ace» توسط اوپو برای دو گوشی هوشمندش در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ استفاده شد. اولین گوشی Oppo Reno Ace به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز بود و دومی Ace 2 از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. اوپو پس از این دو گوشی، سری Ace را در سال ۲۰۲۱ عرضه نکرد و ظاهراً دلیل این تصمیم، قرض‌دادن نام تجاری خود به وان‌پلاس بوده است. افزون‌براین، وان‌پلاس شاید از نام سری جدید فقط در چین استفاده کند. در هر حال نمی‌توان این موضوع را تا زمان رسمی‌شدن توسط خود شرکت تأیید کرد.

باوجوداین، نام گوشی آینده وان‌پلاس تنها چیزی نیست که این شرکت شاید از یکی از همتایان خود قرض بگیرد. گوشی جدید وان‌پلاس شباهت کاملی به Realme GT Neo 3 هم از نظر طراحی و هم مشخصات سخت‌افزاری دارد.

این اولین باری نیست که گوشی‌های وان‌پلاس ویژگی‌های مشترکی با سایر دستگاه‌های کمپانی BBK دارند. باوجوداین، OnePlus Ace (یا OnePlus 10R) احتمالاً اولین گوشی‌‌ای محسوب می‌شود که به‌طور واضح نوآوری در آن دیده نمی‌شود. این شرکت احتمالاً آن را «Oppo Ace 3» یا «Realme GT Neo 3 OnePlus Edition» می‌نامد.

در همین حال، به‌نظر می‌رسد اوپو برای معرفی وان پلاس ۱۰ آماده می‌شود. این گوشی در واقع همان Oppo Reno 8 خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات