رندر OnePlus Nord 2T اطلاعات جدیدی از آن را فاش کرد

شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار رندر جدیدی از OnePlus Nord 2T، اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند میان‌رده‌ی وان پلاس فاش شد.
تبلیغات

وان‌پلاس مشغول کار روی گوشی هوشمند جدیدی از سری نورد به نام Nord 2T است. مشخصات این گوشی قبلاً اعلام شده بود؛ اما به‌لطف Onsitego و یوگش برار، اکنون می‌دانیم که ظاهر آن چگونه خواهد بود. این گوشی تا حد زیادی شبیه به Nord 2 طراحی شده است؛ ولی از چیدمان دوربین سه‌گانه عقب نسبتاً عجیب‌و‌غریبی استفاده می‌کند. Nord 2T جدیدترین محصول وان‌پلاس در سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده آن است.

به‌گزارش GSMArena، دستگاه آینده نسخه‌ی کمی ارتقایافته‌ای از Nord 2 موجود خواهد بود و انتظار می‌رود که با پردازنده‌ی جدید و شارژر سریع‌تر و طراحی دوربین پشتی متفاوت وارد بازار شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، Nord 2T درمقابل میان‌رده‌های برندهای رقیب، مانند سامسونگ و شیائومی قرار خواهد گرفت.

وان‌پلاس Nord 2T حفره‌ای در گوشه‌ی بالا سمت چپ نمایشگر خود دارد. همچنین، نمی‌توان حاشیه‌های باریک و دوربین سه‌گانه در پشت آن را فراموش کرد که با فلش LED دوگانه همراهی می‌شود. درضمن برای احراز هویت بیومتریک، اسکنر اثرانگشتی در صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. این گوشی ممکن است به صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی Full HD+ امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز باشد.

رندر OnePlus Nord 2T

طبق گزارش‌ها، Nord 2T از مجموعه‌دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین اولترا‌واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین، ممکن است در پنل جلویی آن دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شود. به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده برای دوربین دستگاه جدید خود طراحی دایره‌ای دوگانه‌ای در نظر گرفته است. بخشی که ممکن است برای عده‌ای عجیب به‌نظر برسد، دایره‌ی دوم است که درون آن دوربین اولتراواید و مونوکروم به‌صورت نامتقارن قرار گرفته‌اند.

انتظار می‌رود OnePlus Nord 2T از پردازنده‌ی Dimensity 1300 مدیاتک استفاده و OxygenOS 12.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا کند. همچنین، ممکن است این گوشی حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داشته باشد. گفته می‌شود انرژی لازم برای کار با گوشی هوشمند مذکور را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی تأمین کند. از دیگر مشخصات گوشی جدید وان‌پلاس می‌توان به بلندگوهای استریو، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و پورت Type-C اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات