یک افشاگر مدعی شد: وان پلاس 10 با پردازنده دایمنسیتی 9000 معرفی می‌شود

جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
یک افشاگر ادعا می‌کند وان پلاس 10 همچنان در دست تولید است. احتمالاً این گوشی با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک معرفی می‌شود.
تبلیغات

وان پلاس 10 پرو برخلاف انتظارات به‌همراه مدل معمولی رونمایی نشد تا کسانی که به‌دنبال نسخه‌ی ارزان‌تر و ضعیف‌تر این پرچم‌دار بودند مجبور شوند سراغ مدل‌های پیشین گوشی‌های وان پلاس یا دیگر گوشی‌های موجود در بازار بروند. افشاگری می‌گوید وان پلاس همچنان روی مدل عادی کار می‌کند.

براساس گزارش اندروید اثوریتی، در توییتر ادعا شده که وان پلاس در حال کار روی یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ است و قصد دارد آن را به‌صورت محدود عرضه کند. احتمال می‌رود این دستگاه ناشناس، وان پلاس ۱۰ باشد. به‌علاوه گفته می‌شود وان پلاس با تمام قوا روی وان پلاس 10 اولترا نیز کار می‌کند و ممکن است به‌زودی شاهد معرفی این گوشی باشیم.

این نخستین باری نیست که از احتمال عرضه‌ی یکی از گوشی‌های وان پلاس با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ خبر می‌شنویم. اوایل امسال اندروید سنترال در گزارشی اعلام کرد گوشی وان پلاس 10R از جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی مدیاتک استفاده می‌کند.

از طرفی دیگر 91Mobiles مدعی است وان پلاس 10R قرار است مدل ری‌برند‌شده‌ی ریلمی GT نئو 3 باشد و از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده کند. بدین ترتیب احتمالاً گوشی مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰، همان وان پلاس 10 است.

تاکنون تاریخ عرضه و قیمت گوشی (قیمت احتمالی) وان پلاس 10 اعلام نشده است. اشاره به عرضه‌ی محدود توسط افشاگر توییتر شاید به این معنی باشد که وان پلاس گوشی جدید خود را در بازارهایی نظیر هند یا ایالات متحده عرضه نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات