پوستر رسمی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد؛ تاریخ احتمالی معرفی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود

شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی منتشرشده از شیائومی ۱۲ اولترا به تاریخ معرفی این گوشی پرچم‌دار در ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) اشاره دارد.
تبلیغات

پیش از این انتظار می‌رفت شیائومی ۱۲ اولترا در رویداد دسامبر ۲۰۲۱ در کنار شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو در چین رونمایی شود، اما این اتفاق رخ نداد و معرفی این مدل به زمان دیگری موکول شد. می ۱۱ اولترا در ماه مارس دردسترس قرار گرفت اما حالا پوستر جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً در ۱۰ مه ۲۰۲۲ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد.

به گزارش Gizmochina، پوستر فاش‌شده از شیائومی ۱۲ اولترا که توسط Ben Geskin در توئیتر به‌اشتراک گذاشته شده است، فقط به نام دستگاه، تاریخ معرفی و همچنین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس اشاره دارد. اگرچه این تصویر، قانع‌کننده به‌نظر می‌رسد اما مشخص نیست که واقعیت دارد یا خیر؛ زیرا اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس هنوز معرفی نشده است و بنابراین درج نام این پردازنده روی پوستر، منطقی نیست.

پوستر شیائومی ۱۲ اولترا

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً به نمایشگر امولد ۶٫۷۳ اینچی E5 که از فناوری LTPO 2.0 بهره می‌برد، مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش این گوشی از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کند.

به گفته‌ی DgitalChatStation، گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۲ اولترا به بدنه‌ی پشتی سرامیکی مجهز خواهد بود و حداقل در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات