نسخه جهانی Nubia Red Magic 7 Pro در ۲۳ فروردین معرفی خواهد شد

جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نوبیا اعلام کرده است نسخه‌ی جهانی گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین ۱۴۰۱) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

نوبیا، دعوت‌نامه‌ای برای رویداد ۱۲ فروردین خود ارائه داده است. تمرکز این شرکت در رویداد پیش‌رو، روی گوشی گیمینگ جدید این برند خواهد بود؛ بنابراین واضح است که درمورد دستگاهی از سری رد مجیک صحبت می‌کنیم.

به گزارش GSMArena، نوبیا در ماه فوریه وعده داد Red Magic 7 Pro که آن را در چین رونمایی کرده بود، در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد. این سه‌ماهه شامل بازه‌ی زمانی اول آوریل تا آخر ژوئن می‌شود و اکنون در اوایل ماه آوریل به‌سر می‌بریم.

رویداد ۱۲ آوریل نوبیا برای نسخه جهانی Red magic 7 pro

پیش‌بینی شده که رویداد ۱۲ آوریل نوبیا به‌طور کامل درمورد Red Magic 7 Pro است. این گوشی از نمایشگر امولد ۶٫۸ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. مغز متفکر این دستگاه نیز پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک است و در چند نسخه با رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت عرضه خواهد شد. دوربین پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ وات پشتیبانی می‌کند که گفته شده باتری دستگاه را فقط در ۱۵ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ خواهد کرد.

Red Magic 7 Pro از فن خنک‌کننده‌ی داخلی برای کاهش دمای قطعات هنگام اجرای بازی به‌مدت طولانی بهره می‌برد. شایان‌ذکر است نرخ نمونه‌برداری لمسی نمایشگر این گوشی در نقاط حساس به‌فشار ۵۰۰ هرتز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات