گوشی‌های گلکسی سامسونگ در برنامه Gboard گوگل مشکل صدا دارند

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش، گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ در برنامه‌ی صفحه‌کلید Gboard گوگل مشکل صدا دارند و این مشکل هنوز برطرف نشده است.
تبلیغات

اگرچه سامسونگ گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را با برنامه‌ی صفحه‌کلید خودش (Samsung Keyboard app) عرضه می‌کند، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از سایر برنامه‌های صفحه‌کلید مانند Gboard و SwiftKey استفاده کنند. اکنون به‌گزاش سم‌موبایل، مشکلی برای برنامه‌ی صفحه‌کلید Gboard گوگل به‌وجود آمده که کاربران گلکسی را آزار می‌دهد و هنوز برطرف نشده است.

برنامه صفحه‌کلید gboard

گفته می‌شود که تغییر سطح صدای فشار کلید در منوی تنظیمات Gboard برخی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ های سامسونگ گلکسی آن‌طور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند. صفحه‌کلید همچنان به‌جای تنظیم خود، از سطح صدای سیستم پیروی می‌کند. این مشکل در گوشی‌های هوشمند غیرسامسونگ دیده نمی‌شود؛ یعنی گوگل یا سامسونگ باید این مشکل را در دستگاه‌های گلکسی برطرف کنند.

از آنجاکه میزان فشار مطابق با تنظیمات Gboard تغییر نمی‌کند، می‌تواند کاربرانی را که قصد دارند گوشی‌شان در حالت بی‌صدا باشد ولی از طرفی دیگر می‌خواهند واکنش صوتی برای فشار دریافت کنند، آزار دهد. افزون‌براین می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند سطوح صدای متفاوتی برای پخش رسانه و فشار دادن کلیدهای صفحه‌کلید داشته باشند، مشکلاتی ایجاد کند.

آیا شما در گوشی هوشمند گلکسی خود با این مشکل مواجه شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات