رندرهای وان‌پلاس 10R از شباهت این گوشی با ریلمی GT Neo3 خبر می‌دهد

چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، ظاهراً وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی به نام وان‌پلاس 10R معرفی کند. رندرهای فاش‌شده از این گوشی نشان‌دهنده‌ی شباهت آن با ریلمی GT Neo3 است.
تبلیغات

وان‌پلاس در سال جاری فقط وان‌پلاس ۱۰ پرو را معرفی کرده است. اگر شایعه‌ی جدید درباره‌ی این شرکت واقعیت داشته باشد، به‌زودی شاهد معرفی گوشی دیگری به نام وان‌پلاس 10R توسط این شرکت خواهیم بود.

به‌گزارش XDA، یوگش برار اعلام کرده است وان‌پلاس در حال کار روی پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدی به نام وان‌پلاس 10R است. این گوشی جانشین مستقیم وان‌پلاس 9R سال گذشته خواهد بود. برار رندرهایی از این دستگاه نیز به‌اشتراک گذاشته است که طراحی این محصول را به ما نشان می‌دهد. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید دوربین سلفی این گوشی در پانچ‌هول بالای نمایشگر آن تعبیه شده است و صفحه‌نمایش آن حاشیه‌های بسیار کمی دارد. در بخش پشتی دستگاه نیز، شاهد ماژول دوربین مستطیل‌شکلی هستیم که میزبان سه دوربین است.

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس اسلایدر معروف هشدار، بخش جدایی‌ناپذیر پرچم‌داران این شرکت را در وان‌پلاس 10R کنار گذاشته است. نکته‌ی جالب اینکه طراحی این گوشی شباهت زیادی با ریلمی GT Neo3 دارد. تنها تفاوت ظاهری این دو گوشی، محل قرارگیری فلش LED و نام تجاری آن‌ها است.

رندر وان پلاس 10R
رندر وان پلاس 10R
رندر وان پلاس 10R
رندر وان پلاس 10R

گفته شده است گوشی وان‌ پلاس 10R از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد E4 سامسونگ با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. مغز متفکر این دستگاه نیز تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک خواهد بود. این گوشی به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود این دستگاه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو روانه‌ی بازار شود. در شایعات اشاره شده است این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد: یکی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ وات و دیگری با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اشاره کرد. برخی دیگر از شایعات حاکی از آن است که وان‌پلاس 10R ماه می رونمایی خواهد شد، بااین‌حال، وان‌پلاس هنوز رسماً جزئیاتی از این گوشی منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات