مشخصات احتمالی وان پلاس پد 5G فاش شد؛ صفحه‌نمایش OLED‌ و اسنپدراگون ۸۶۵

پنج‌شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ظاهراً اولین تبلت خود را مجهز به صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی OLED در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴۷۱ دلار رونمایی می‌کند.
تبلیغات

طبق گزارش‌های اخیر، وان پلاس قصد دارد در ماه‌های آینده از چند گوشی هوشمند رونمایی کند. افزون‌براین، براساس شایعات گفته می‌شود که این شرکت روی اولین تبلت خود کار می‌کند که احتمالاً نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، افشاگری با حساب کاربری ShadowLeak در توییتر، مشخصات کلیدی OnePlus Pad 5G را به‌اشتراک گذاشته است.

مشخصات احتمالی وان‌پلاس پد 5G

وان‌پلاس پد 5G به صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی OLED با وضوح +FHD مجهز خواهد شد. افزون‌براین، در پنل جلو از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل میزبانی می‌کند.

تبلت آینده‌ی وان پلاس به‌صورت پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند.

وظیفه‌ی تأمین انرژی وان‌پلاس پد 5G را باتری با ظرفیت ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات برعهده خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت کنار بدنه، پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۱ و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

قیمت اولین تبلت وان‌پلاس، ۲۹۹۹ یوان (۴۷۱ دلار) برای نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. توجه داشته باشید که افشای این اطلاعات تا زمان رونمایی رسمی ممکن است دستخوش تغییراتی شود؛ بنابراین نمی‌توان صحت آن را به‌طور قطعی تأیید کرد.

توییت اخیر موکول شارما نشان داد که OnePlus Pad وارد مرحله‌ی تولید در مناطق اروپا و اوراسیا شده است. گزارش‌های اخیر نشان دادند که این شرکت، وان‌پلاس Nord 2T را در ماه آوریل یا می رونمایی خواهد کرد. افزون‌براین، انتظار می‌رود که وان‌پلاس مدل‌های نورد (Nord) دیگری مانند Nord CE 2 Lite و Nord 3 را نیز معرفی کند. از طرفی دیگر، گفته می‌شود که این شرکت روی مدل‌های پرچم‌دار مانند وان‌پلاس ۱۰، وان‌پلاس ۱۰ آر و وان‌پلاس ۱۰ اولترا نیز کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات