گوگل احتمالاً همچنان در حال کار روی قابلیت تشخیص چهره برای سری پیکسل ۶ است

سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً گوگل همچنان مشغول کار روی قابلیت بازگشایی قفل با چهره برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ است.
تبلیغات

با گذشت ماه‌ها از عرضه‌ی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، این دو گوشی همچنان از قابلیت تشخیص چهره بی‌بهره هستند. در برخی شایعات، گفته شده بود که گوگل قابلیت بازگشایی قفل با چهره را روی این دو پرچم‌دار ارائه خواهد داد؛ اما این شرکت درنهایت سری پیکسل ۶ را بدون این ویژگی به بازار عرضه کرد. البته همچنان امید داریم که غول جست‌وجوی اینترنت این قابلیت را در پرچم‌داران فعلی خود ارائه دهد.

به‌گزارش GSMArena، یکی از توسعه‌دهندگان شناخته‌شده‌ی XDA به‌ نام Freak07 هنگام بررسی سومین نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ (QPR)، شواهدی از قابلیت تشخیص چهره برای گوشی های گوگل سری پیکسل ۶ به‌دست آورده است. شواهد نشان می‌دهد گوگل احتمالاً همچنان در حال کار روی قابلیت تشخیص چهره برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ است.

بدین‌ترتیب ممکن است این ویژگی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به پرچم‌داران کنونی این شرکت اضافه شود؛ ولی تا این لحظه هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای ارائه‌ی این قابلیت اعلام نشده است. این احتمال نیز وجود دارد که گوگل در حال آزمایش قابلیت تشخیص چهره برای مدل‌های آینده‌ی پیکسل باشد.

براساس شواهد قبلی، سیستم تشخیص چهره در سری پیکسل ۶ در مرحله‌ی شناسایی چهره انرژی زیادی مصرف می‌کرد که این مسئله یکی از دلایل اصلی حذف این قابلیت از این گوشی‌ها بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات